Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Vuosi 2011

Kysely vuodesta 2011. 
Täytä tämä,
liitä mukaan muutamia kuvia vuodelta -11,
haasta 3 muutakin bloggaajaa tekemään tämä.

Kuinka paljon täytit vuonna 2011? - 18 
Tunnetko aikuistuneesi? - Joo, ja varsinkin nyt kun me saadaan lapsi! :)
Oliko sellainen vuosi kuin toivoit? - noo kyl mä luulisin että joo, en odottanu mitää ihmeitä. 


OLITKO:
Sairaalassa, miksi, kuinka kauan? - En ollut.
Ambulanssissa, miksi? - enn.
Laivalla - en sielläkään, vaikka meil oli lahjakorttikin sinne.. :D
Hautajaisissa - En.
Häissä - OLIN! Jessen äitin häissä, :)
Mökillä - Kyllä, oli kivaa, :)
Ulkomailla - yhyy, en :(


MATKUSTITKO:
Junalla - En
Linja-autolla - Joo
Lentokoneella - en
Laivalla - en
Jollain muulla, millä? - autolla, ja en kai muulla :D :o

MIEHET:
Olitko ihastunut - Olin,ja OLEN! 
Suutelitko - Kyllä
Nukuitko miehen kanssa, monenko? - Nukuin, Jessen <3 eli 1 !
Halasitko miestä, montaako? -Jesseä
Seurustelitko - Kyllllä!


PETTYMYKSET:
Menetitkö läheisen - enn
Kärsitkö sydänsuruista - Kyllä,joskus.
Riitaa ystävien kanssa - Sitäkin oli. 

PÄIHTEET:
Alkoholia - harvoin, en oikeen nykyää oo kiinnostunu tost juomisesta. :)
Huumeita - Ei
Tupakkaa - en polta
Nuuskaa - eiii

RANDOM:
[x]olin baarissa
[x] itkin ilosta
[x] itkin surusta
[x] olin onnellinen
[ ] masentunut
[ ] laihdutin
[x] sain mitä olin kauan halunnut
[x] tein jotain mikä kaduttaa
[?x?] sekoilin

MILLOIN VIIMEKSI:
Ilahdutit jotakuta? - hmm, :D kuulemma joka päivä. :´)

Laittauduit hienosti? - no siis, joka päivä meikkaan, mut en mitenkää "hienosti"

Käytit peruukkia? - Eii hajuakaa,kauan sitte koulus koitettiin jotai kauheita peruukkeja :D

Joit mehua? - eilen

Söit kakkua? - toissapäivänä,nam, kiitos Yasun! ;)

Kuuntelit musiikkia? - nyt

Nukuit? - viime yönä

Söit? - äsken,leipää

Nauroit? - tänään

Itkit? - öö,jonkin aikaa sitte

Hyräilit? - tänään

Lauloit? -eilen
 
Hymyilit? - tänään

Otit valokuvan itsestäsi? -tais olla joskus 2-3 päivää sitte ? josta tuliki mielee, että pitää ottaa uus masu kuva ! :)

Sanoit omasta mielestäsi oudon sanan? - eeeen mä tiiä :o

Sanoit moi? - tänäää

Puhuit jotain muuta kieltä, kuin suomea? - öäp,? en muista 

Näit unta? - yöllä.

Oliko uni hyvä vai paha? - hyvä,ja vähän outo. :D

Olit onnellinen? -  NYT

Mitä haluat joululahjaksi? - joululahjaks? :d no tota, jotain kivoi vaatteita,tai lahjakortteja vaate liikkeisii ois kiva saada, koska oon synnyttän ennn joulua, ja toivon mukaa kutistunu aikasempaa kokooni :D
Missä ja miten vietät joulun? - ens jouluna kierretään taas molempien sukulaisilla, hyvä puoli että saa syödä joka paikassa ;)

Ja en tiedä kenet haastan, eli kaikki tekee ketkä haluaa!! 8)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti