Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

tarinoita & tavaroita

Tänään on maanantai, Jesse on töissä ja mä yksin kotona. Keskiviikkona vaihtuu rv.20! Jee! <3 Tuntuu et mun maha ois kasvan yhtäkkii ihan hirveesti.. :D Otin siis eilen taas uuden masukuvan, ja wou! :D Tuli semmonen tunne että " ei se voi olla noin iso jo! :o" :D mut Jesse sano vaan että mitenniin... :D eli kai se sit on. :D Harmi vaan että edelleen kuvia en saa koneelle... LUPAAN,! ETTÄ TÄLLÄ VIIKOLLA LAITAN NIITÄ!! Nyt on siis tasan viikko siihen rakenneultraan,ja mua alkaa jo vähän jännittää. En ees tiedä miks, mut kai tota on niin "kauan" odotettu. :) Jännää..

Meille tuotii lauantain vauvan pinnasänky! Patja tosin tulee vast myöhemmin, kun sänky on siis Jessen pikkusiskon ja veljen,ja sen siskolle ostettiin just "isojentyttöjen sänky" niin se saa siihen uuden patjan, mut siihen asti kunnes se tulee, ne käyttää sitä pinnasängyn omaa.:)
 Aikasemmin saatiin mun isosiskolta hoitotaso ja paaaaaljon pieniä vaatteita, suurin koko tais olla 72, niitäkin oli vain joku muutama kpl. :D Pariviikkoo sitte saatiin myös toiset vaunut, joiden oli tarkotus olla vain parvekevaunuina, mut noi onkii niin hyvässäkunnossa, et ei viitti pitää niit vaan siellä. :) Sen lisäks mun iskä tilas meille vaunut,jotka ei oo viel tullu,eli meil on sit 2 vaunut, mut eiii se mitäää ;) :D Näistä kaikista kuvia sitten ku vihdoin saan ne laitettuu.. -,-

Mun tekis hirveesti mieli laittaa toi vauvan huone jo valmiiksi, mut ei enää kauaa,kun pitäis tulla boordi,jonka tilasin sinne! Sit pitäis ostaa viel siihen sänkyy se verho, ja reunapehmusteet :) Sit kun saadaa laitettuu se kokonaa niin laitan viel kuvan siitä. :) Siit tulee niiiin hieno, oon varma ! <3

6 kommenttia:

  1. Ja mie tuun laittaa sunkaa sen boordin, vinoo :D toivotaan parasta, ettei sentäs ihan vinoo laitettais! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, joo :D sit itken jos se menis ihan pielee ! :D

      Poista
  2. Sulla kivanoloinen blogi. Kuvia vaan hirmuisesti kaipaisin! :) Taidampa liittyä lukija joukkoihin. Ps. Sulla hirmu ihana masu! <: Kumpa itsekkin saisin tuollaisen! :)

    http://wishfulrider.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Jeee! kiitos, ja tervetuloa lukemaan! :)) Nyt mulla on vähä hankala tilanne,kun tietokone meni rikki.. eli en ole siksi kirjoittanut mitään. :( mutta yritän kyllä kirjoittaa kaikki tärkeimmät mitä nyt on tulossa, ja myös kuvia tulossa! :) hihi,mun masu kasvaa ja kasvaa, mut on se ihan hauska pallo :D :)

    VastaaPoista