Sivut

tiistai 17. huhtikuuta 2012

vauvatoiveita

Päivämääriä en muista,sillä en laittanut kalenteriin merkintää kun tein ensimmäisen raskaustestin. Se oli negatiivinen.Olin pettynyt ja surullinen.Tein testin,koska minulla oli outo tunne mahassa,voin huonosti aamuisin yms. Olin melko varma raskaudestani,mutta ei..Tein testin yksin kotona,ja tuloksen nähtyä kaipasin vierelleni poikaystävääni Jesseä..Heitin testin roskiin,ja istuin sohvalle hetkeksi miettimään itseäni..

9.1.2012,noin kuukausi ensimmäisen raskaustestin teosta haimme apteekista uuden testin.Nyt olin valmistautunut negatiiviseen tulokseen,ettei tarvitsisi taas pettyä..Pitkitin hieman testin tekemistä.Hoin itselleni,ettei haittaa jos tulos on jälleen negatiivinen..Vihdoin uskalsin tehdä testin..Jesse puhuin juuri puhelimessa makuuhuoneessamme. Odotin hetken,ja katsoin testiä..POSITIIVINEN!! Viivat olivat todella selkeät.
Kävelin makuuhuoneeseen, ja näytin tulosta Jesselle,joka puhui edelleen puhelimessa.Kyyneleet alkoi valua pitkin poskiani,olin niin onnellinen! Samalla päässä pyöri miljoona eri asia..Olenko todella raskaana?Entä jos jään yksin lapsemme kanssa!?Mitä jos kaikki ei menekkään hyvin?Mitä jos eroamme??
Voisin jatkaa kysymyslistaa vaikka koko sivun loppuun,mutta eiköhän nämä riitä.
Jesse lopetti puhelun,kun sai jotenkin änkytettyä että " ööö..tota..nii..ööö, soitellaa vähä myöhemmin" :D sitten hän alkoi hymyilemään ja halasi minua. Kysyin mitä hän haluaa tehdä,ja hän oli myös sitä mieltä että kyllä se lapsi on tervetullut! En ihan tajunnut koko asiaa heti,eikä varmasti Jessekään,,hetken makasimme sängyssä,ja halasimme toisiamme. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti