Sivut

tiistai 17. huhtikuuta 2012

paketin tila:postitettu, tilaus saapuu:12.9.2012

Ensimmäisen neuvola oli 24.1. Piia nimisellä neuvolan tädillä,todella mukava onkin,eli olen tyytyväinen. :) Kyseisellä kerralla ei tehty muuta kun kirjoitettiin tietojani ylös, ja Piia kyseli kaikenlaista. Tällöin arvioitiin vauvan laskettu aika, joka oli ensin 22.8. joka on myös minun oma syntymäpäivä! :D Eli olisin ollut silloin rv.11,mutta totuus oli toinen..

Ensimmäinen ultra aika tuli postissa,se oli 7.2. ja silloin selvisi että olenkin vasta viikolla 8+6! Olin aluksi hieman pettynyt,koska minua pelotti keskenmenon riski,joka yleensä menee ohi rv.13. Noh, jouduin siis soittamaan neuvolaan peruakseni uuden ajan, nyt uusi aika olikin vasta 12.3!

Viikot kuluivat ja oli vihdoin uuden ultran aika, rv,11+6 , 28.2. Viimein näimme pienen lapsemme kunnolla,kaikki raajat paikallaan,pienet kädet ja jalat.Nyt laskettu aika siis muuttui,se on 12.9.2012.
Saimme ihania kuvia vauvasta.
Sitten kuuntelimme sydänäänet,oli outoa kuulla ne,mutta silti niin hienoa! En voinut uskoa että minusta tulee äiti,sisälläni kasvaa meidän vauva,pieni ihmisen alku, oma lapsemme! <3
 Ultra kuva on siis toiselta käynniltä,rv.11+6. :)

4 kommenttia:

  1. :D Mulla esikoisen la oli ekana 29.10. joka on mun syntymäpäivä, mut se siirty 6.11. Poju synty kummiski 29.10. Ja nyt tän toisen la on 12.9. :D Ja näillä meijän muksuilla niinkin pieni ikäero tulossa ku noin 10,5kk :)

    VastaaPoista
  2. heh,ehkä paras synttärilahja! :) voi vitsi! onnee kovasti:) mun pikkusiskolla ja veljellä on myös joku 10kk ikäero. :-D

    VastaaPoista