Sivut

maanantai 3. syyskuuta 2012

höpötystä

Moikkka moiiiii!
Mul on huomen taas neuvola klo: 10.45! Onneks pääsen mun siskon kyydil niin ei tarvii alkaa bussil säätämää. Oon nyt siis meijän äitil,niin siks pidempi matka :) Normaalist mä kävelisin kotoonta alle 10 min siihen neuvolalle. :) Mulla ei oo taaskaa mitää ihmeellisempää kerrottavaa,vauva liikkuu vieläki paljo,ja varsinki iltasin se on alkan möyrimää ku mikäkii :D koko maha oikee hyllyy. Pikku supistuksii on alkan tulemaa jokapvä,mut ei mitää sen suurempaa. Limatulppaa on alkanu irtoamaa,ainaki niin oon ajatellu kun siitä oon lukenu,ja äitiltä kyselly. Vois alkaa pikkupoju tulemaan jo,kaikki odottaa sitä niin malttamattomana. <3 Jännää kun ei tiedä ollenkaa koska alkaa tapahtumaan! :)

2 kommenttia:

  1. Mäki haluun limatulppaa! x) Haha. Tai edes jotain merkkejä synnytyksestä. :D

    Ekalla kertaa mulla alko lähteen limatulppaa rv 41+0 ja Linnea syntyi 41+3, toisesta ei tullut mitään limoja missään vaiheessa. :P Limatulppa lähti sillon varmaan sit samalla rytinällä kun kalvot puhkastiin synnytyssalissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mua vähän jännittää toi,ku mun siskolla lähti limatulppa 2 pvä ennen ku sen vauva syntyi. :) Mut noihan voi vissiinki vaihdella miten sattuu, ;(

      Poista