Sivut

maanantai 3. syyskuuta 2012

Huomenta.. MISSÄ MUN NAPA!?!



Oon viel äitillä,siskon pitäis koht tulla tähän,ja sit se heittää mut sinne neuvolaan :) Mea-Maria tulee tänään pikku Miikkaelinkaa meille kahville,kiva päästä taas vähän juoruilemaa kasvotusten 8) Ja voih,se pikkuprinssi on niiiiin söpö! <3 Mä luin äsken uutta blogia jota oon vast alkan seuraamaan,ja se on älyttömän hyvä! http://pelkurinpaivakirja.blogspot.fi/  MENKÄÄ IHMEESSÄ KATTOMAAN :)
Ja siitä sainki idean kuvata mun navan:D joka näyttää ihan pikkukoiran p.reijältä.. :D Mut siis pointti on se, että missä hittoo mun napakorun reikä on..ja millasekskohan se jää! APUA. :D Kuvassa näkyy myös mun ypöyksinäinen raskausarpi.

:__D

4 kommenttia:

  1. hahaa söpö "napa" :D ;) ja kiiitos kehuista!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo eiks ookkii :D oikeen viehättävä.. :'D Oleppa hyvä ;)

      Poista
    2. mut oikeesti, missä se on??? en ees erota et mikä se noist on se sun entinen napareikä :D nooh ehkä se tulee takas? niinku merikin tuli muumipeikko ja pyrstötähti elokuvan lopussa. ;)

      Poista
    3. siis toi punertava kohta,jossa näkyy tollaset viillot, on se napakorun kohta! eli siis ne viirut on ne reijät.:-D ja sen alapuolella ja luomen yläpuolel oleva romu on mun napa! :D NO TOIVOTAAN! :D

      Poista