Sivut

torstai 6. syyskuuta 2012

muistan että unohdin...

moimoimoi!

Eli tänää on rv.39+1! Mulla oli tiistain se neuvola josta sanoinkii jo aikasemmin. En oo kirjottan siit mitää viel,koska hyvän muistini ansiost unohin mun neuvola kortin kotiiin!! :D Kyl mä vauvan sairaala kassin muistin ottaa mukaan,mut kortin unohdin. HYVÄ MÄ! :D Onneks ei oo kuitenkaa kovin pitkä matka täält äitiltä sinne, ja muutenki tänään oon kai menos käymää kotona,kun saan vauvalle lisää vaatteita, Tosin siin on siis kuulemma n. vuoteen asti niitä! :D Saas nähä millanen kasa mua odottaa.. 8)
Samal saan mun matkaan nyt sit sen kauan odotetun kaukalon! :) Aluks oli siis tarkotus ostaa Brion kaukalo,olin haaveillu siitä jo kauan.. mut sit meille tarjottiinki 20e viime marraskuussa? ostettua kaukaloa,joka tuli siis Jessen sedän kautta. En oo nähny kyseistä kaukaloo ku kuvis,joten toivottavast se nyt on sit hyvä. Mä voisinki itseasias ottaa siit pari kuvaa sit samal ku teen sen neuvola postauksen.
Eipä mulla täs kai muuta, kirjottelen myöhemmin lisää. ! JA AINIII LISÄSIN UUDEN MASU KUVAN TONNE MASU KANSIOO 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti