Sivut

torstai 13. syyskuuta 2012

supistuksia

IIIKIIKIIIIK!

 Mä olin viime yön sairaalassa yötä, mulla tuli supistuksii 3 min välein,ja sattu sen verran et mä en pystyn nukkua. Ja mun ihanaks onneksi äitil ei ollu mitääään särkylääkettäkää,vaikka tuskin ois auttan vaikka ois ollukkii.. : ) Noh, menin sairaalaa,mulle tehtii sisätutkimus, ja olin silloin sormelle auki,ja kohdunsuu häviämässä. Sit olin siin käyräl joku 25 min, ja supistuksii tuli edelleen ihan mukavaa tahtii.
Sain sairaala vaatteet, ja banadolin ja jonkuu voimakkaan särkylääkkeen. Ei auttanu,tunninpäästä noitten lääkkeitten otosta eli 2 aikaa yöllä, soitin sitä kelloo, et en saa vieläkää unta ja sattuu, niin mulle annettii kankkuun piikki! :D ja hitto ei tuntun kyl kivalta,mut helpotti sit vihdoin ja viimein! Tuli kyl aika hölmö olo siitä,mut sain ainaki nukuttuu muutaman tunnin, :) Tänää aamul ku heräsin joskus 6 aikoihin, menin vessaan, ja taas limatulppaa,nyt kokonaa veristä, ja enemmän ku koskaan aikasemmin, hyi.
Sit tehtii sisätutkimus, ja silloin sano että "reilu sormelle auki,kohdunkaula hävinny,ja kohdunsyy kypsä" vai miten se menikää :D Kotii sain lähtä jos halusin, ja kyllähän mä halusin! Eli nyt äitillä taas, ja jännitetää että milloin nyt sit tapahtuu ja kovaa ! 8)  EI MUUUUTA !

14 kommenttia:

  1. Huiiiiiiiii eli ihan kohtapuolin varmasti syntyy se sun pikkanen!!! Ihan sikajännää apua!! :D Tsemppiii jee jee kyl kaikki hyvin menee ja kohta oot äiti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavast syntyis! :) ja kiitos paljonn! <3 :)

      Poista
  2. Jee, tsemppiä synnytykseen! :) Minä se edelleen kärvistelen, ilman mitään supistuksia tai limatulppia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) No kyl se siitä hei! ties vaikka ehtisit ennen muakin,alkaa tuntuu jo niiiiiiin ikuisuudelta tää kärvistely! :(

      Poista
  3. Ihanaaaa!! Tsemppiä! Toivottavasti alkaa pian tapahtua oikein kunnolla! :) Jään innolla odottelemaan uutisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo mä toivon samaa,inhottaa sikana ku supistukset sattuu jo ihan mukavasti,mut silti tääl mä vaan pyörin.. Noh mut ehkä se tästä! :))

      Poista
  4. täällä ollaan hengessä mukana! pian se pikkuinen sieltä tulee<3 kovasti stemppiä! supistelut on ihan kauheita...mutta se on vain merkki siitä että miten kovempaa koskee sitä lähempänä pikkuinen on tulossa. muista pyytää kivunlievityksiä rohkeasti että jaksat paremmin itsekkin. toivottavasti kaikki menisi hyvin <3

    VastaaPoista
  5. Taitaa vauva olla siellä jo maailmassa? :)

    VastaaPoista
  6. Heiii ! Joko on syntynyt ? <3 :)

    VastaaPoista