Sivut

lauantai 29. syyskuuta 2012

Synnytystarina+ kaikkea muuuuta!

Joo moikka vaa kaikille, ja anteeks näinkin pitkästä postaus tauosta! Suurin syy tähän taukoon on yksinkertasesti se koneen puute.. :( Nyt ollaan poitsunkanssa mun äitillä, ja ajattelin nyt vihdoin päivittää kuulumisia,ja lisätä ne pari kuvaa vauvasta mitä on pyydettykki. :) Mistähän mä alottaisin.. :D

NOH alotetaan nyt vaikka täl synnytys jutulla. En sit tiiä miten sen kirjotan mut katotaa mitä päähän tulee :D




Vauvan laskettuaikahan oli 12.9.. Ja niinku aikasemmin kirjottelinkii,mä olin sen yön sairaalas, mut sain lähtä kotiin aamul jos halusin...Lähin kotiin, ja se oli VIRHE !!!!!! Supistelu jatku sen päivän,ja illal/yöllä ne alko olee jo vähän voimakkaampii..En nukkunu sinä yönä ollenkaan.. Aamul sanoin äitille että jos tää jatkuu, meen sairaalaa taas,koska en jaksa valvoo taas,ja sattuuuuuu!!! Supistukset jatku, ja mentii illal (14.9) kaheksan aikoihin sairaalaan.. Ensin käyrille, ja sen jälkeen tehtii sisätutkimus. --> Olin 2cm auki. Sain taas sairaala vaatteet,ja pääsin sinne kylpyammeesee lillumaan. :D Sit taas otettii käyrille,ja sisätutkimus joskus  klo. 23.. Ei ollu tapahtun mitään, joten äiti ja sen parasystävä Jaana lähti kotiiin. :) Mä sain taas sen puudutuspiikin peppuun,ja ne 2 särkylääkettä,ja unilääkkeen.. EI auttanu enää se puudutuskaan.. Soitin kelloo, ja sanoin että ei auta..Sit ne meinas että laittaa mulle epiduraalin, mut kysykii että haluunko niit aqua rakkuloita, HALUSIN ja joo ne siirs hetken sitä kipuu, mut siis ei ne auttanu mitään.Sitte mut siirrettii sinne synnytyssalii,ja odoteltii sitä anestesia lääkärii , et ois laittan sen epiduraalin.. Sil oli kiirettä muualla, ja sit taas ehdotettiin jotain muuta,sain jonkuu toisen piikin,vissii käteen,vai laittokohan se tipan en muista. :D Ja sit sen jälkee oon nukkun kyl koko yön. :D En tiiä miks, mut aamul oon ainakii saanu ilokaasuu. MEALLE, oon lähettän viestin klo, 08.44, että " ilokaaaasuuu. 8)) v***u oon kännis. :::D" haha :DD  Klo  10.31, oon laittan Mealle taas viestiä, että " Kyl se tänään syntyy. :) <3 sain sen epiduraalin äsken.ja 2 tunnin pääst tehää sisätutkimus.Jos ei oo edistyn,se laittaa sen tipan.Ja sit viel lisää epiduraalii joka tapaukses.:p mut ilmottelen sit lisää!! <3" 12.51 Seuraava viesti: " Just teki sen sisätutkimuksen. Oon 5 senttii auki. :D sain uuden satsin epiduraalii. Ja nyt pakko koittaa taas nukkuu. :) Ilmottelen!"
Klo 14.27 viesti taas Mealle: "Mul meni äsken vissii vedet.:D tai sit kusin alleni:::D Ja oon auki nyt joku 7-8 cm. KOHT SE ON MENOOO!"
Viiminen viesti  17.42 " Poika synty <3 en tiiä viel mittoi. ilmotan ku tiiän. :)"
Ponnistusvaihe kesti 25 min. ja vauva syntyi klo.17.28 <3

Supistukset oli ihan kamalia! Ja ponnistusvaihe sitäki kamalampi, mut palkinto ihanin<3

Sit niitä kuvia. ;)


15.9. Just tultiin osastolle.<3
19.9. Kotona :)
28.9. kotona
29.9. pupun kanssa kotona! <3

16 kommenttia:

  1. Voi mikä pikkuinen söpöliini!
    Onko teillä ollut jo eka neuvola? :)

    Ps. Siirsin tuon oman blogini uuteen osoitteeseen. Muistaakseni lueskelit sitä ainakin joskus. :D
    http://live-enjoy-and-love2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollu joo, ja mun pitikin siitä laittaa jotain tänne. mut unohdin :D siitä siis vähän myöhemmin. :) Joo mä lisään ton uusiks tonne :)

      Poista
    2. Jee, odottelen innolla. :D Hauska seurata miten toisten lapset kasvaa, kun tuntuu, että tuo oma kasvaa niin hurjaa vauhtia. :)

      Poista
    3. No joo kyllä toiki poitsu kasvaa ihan hurjan nopeesti. :D :)

      Poista
  2. Voi, että ompa komea pikku hurmuri ! :) Innolla jään odottelemaan blogikirjoituksia teidän arjesta. :)

    VastaaPoista
  3. Oi kuinka suloinen poika! :) Entistä enemmän alkaa houkuttaa että saa oman syliin <3

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi, just hetki sitten löysin tänne ja "vähän" innostuin ja luin just äsken sun blogin kaikki postaukset alusta loppuun :D ! Ja onnea viellä ♥ !

    ♥ xoxoembbu.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. omg miten söpö ihana pieni!!!! <3 haluun jo omani!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onnn ihana minunnn oma <3 ;) hihi, no koht saat kyllä! : )

      Poista
    2. et enää ikin kirjota höööööööööööööööööööh :(((((((((((((

      Poista
    3. SORIIIIII! : (( ei oo omaa konetta, ja nyt on tullu vähä harvemmin käytyy tääl äitillä :s mut mä voisin yrittää nyt jos mä kävisin tääl joka viikko vaikka, ja kirjottaisin jotain kuulumisia! :)

      Poista
  6. Mä menin tästä ihan sanattomaksi <3 Miten muistat synnytyksesi? : MEAAAAAAAAAAAMARIAAAAAAAA TXT TXT TXT <3 aawww <3 mäki sua beibeeee <3

    VastaaPoista