Sivut

tiistai 28. elokuuta 2012

Neuvolaaaaa!


Rv.35+4
Helouu! Eli tänää oli taas neuvola, josta ei oo paljo kertomista. Nää loppuajan neuvolat on mun mielestä aika turhia. Taisiis joo ehkä ne on tärkeitä et katotaa se pissa ja sydänäänet. Mut kai sen huomais jos joku alkais olee pielessä,esim vauva ei liikkuis normaalisti jne. Mä ymmärtäisin jos ois viikonvälein vaikka se neuvola-LÄÄKÄRI! sais tietää ees et onko alkan jotain tapahtumaa,vaikka toisaalta onko silläkää väliä, kyl se sielt sit tulee ja sen huomaa :D
 Mut joooo, Kaikki oli siis kunnossa. Vauva on nyt laskeutunu sen verran, että masumitta oli pienempi ku viimeeks, ja neuvolan täti sanoki jo ennen mittausta et näyttää siltä et ois laskeutunu. 8)

Täs viel merkintöjä äippäkortista.


Pvä.  28.8
Rv. 37+6
Paino: 61,8
Painon muutos/viikko: +600g
Turvotus: -
RR:  112/76 p.73
Pissa: -_- , le 2+
Kohdunpohjankorkeus: 35
Tarjonta: Rt
Syke: +140
Liikkeet: ++

RV. 35+4

10 kommenttia:

  1. Sulla on enää lyhyt aika !! Voi mäki jo niin odotan omaani :)
    ps. masu sopii tosi hyvin sulle, kun oon pysyny hoikassa kunnossa :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) aika on menny kyl hurjan nopeesti toisaalta.:) Mut sais kyl jo toi pikkujätkä tulla! <3 hihiii,kiitos:)

      Poista
  2. hei apuaa noi sun viikkos en oo ees älynny et aika menee näin nopsaa !!! Joku päivä lähtää kyl semmoselle lenkille et jorma syntyy ! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, jorma :D mut joo vois kyl mennä! pääsee migluki kokee oikee vauhdin hurmaa! :-D <3

      Poista
  3. Jeee taas löyty kiva odotusblogi! :) Itse oon 23.v ja odottelen esikoisvauvaani syntyväksi marraskuussa, vielä on viikkoja siis jäljellä mutta toivottavasti aika menisi nopeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos, ja tervetuloa vaan lukemaan :)Onnea sinne myös,ja kyllähän se aika nopeesti sit menee,vaikka tuntuuki tää loppu odottelu vaan niin pitkältä! Kuitenki on aika jännää kun ei tiedä milloin alkaa tapahtumaan :)

      Poista
    2. Totta turiset! :)

      Ja hei kiitos vielä kommentistasi tonne mun blogin puolelle, olin unohtanut lisätä sun blogin lukuluettelooni enkä sitten enää muistanut tän nimeäkään niin kommenttisi ansiosta löysin tän taas ja nyt oot visusti mun lukuluettelossa!! :D

      Poista
    3. heh joo mulla on käyny pari kertaa kans sillee et oon löytän jonku kivan,ja unohtan sit heti laittaa sen tonne luetteloo,sinne on sit seki jääny.. :D

      Poista
  4. Sulle olisi tunnustus mun blogissa :)

    VastaaPoista