Sivut

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Ostoksia & "tyyliä"

 Me oltii tänää Pasaatis Mea-Marian & Miikkaelin kans. Käytiin eka ( yllätysyllätys ) hesessä.Ja sit mentii taas kiertelee kauppoja. Ostin Jonatanille uuden bodyn ja kolitsihousut. Ja itelleni paidan.
Käytii jo toissa päivänä siel kans, ja silloin tarttu mukaan itelleni uudet housut ja neule vai mikä ihme se nyt onkaan. o_O Sukkia,ja alusvaatteita, plus semmonen pieni toppi mikä peittää rintsikat. Jonatanille,kauluri,2 samanlaiset lapaset (eri koot, alennuksessa euron) 2 sukkahousut ja 2 sukat ! :)
Joku pyys mua tekee postauksen joskus mun omast tyylistä, mut en oikee oo osannu toteuttaa sitä.. Ei mul varsinaisest ees oo mitää tyylii,pukeudun yleensä semmosii vaatteisii, jotka on kivat päällä,ja mistä sil hetkel tykkään. Jotain kuvia voin laittaa. Ehkä niist saa jonkun käsityksen. :´D
Sukkaset 8)
H&M
Munn paita.
H&M


Toi väri vähän vääristy. ;<
VERO MODA

VERO MODA


Sukat + sukkahousut.! En tiiä miks toi kuva ei pysyn oikeinpäin, vaik lisäsin 2 kertaa.. -,-
H&M


H&M

Jonatanin uusi body ja kollarit ! : )
H&M

Täs näkyy toi noiden housujen oikee väri paremmin! 8 )

Lisää kuvateksti
Ulkovaatteet,taino...takki ja kaulahuivi :'D On mul sit tietty lapaset, ja pipo jos on tosi kylmä. Mut tää kuva on otettu joskus ku ei ollu tullu viel ees lunta, joten noilla mentiiin! 

Kotoon mä käytän yleensä vaan legginsei ja jotain toppii. Nyt talvel oon alkan ostelee neuleit. Noi pinkit housut on mun ekat värikkäät housut,yleensä mul on mustat, tai ihan farkku..
  Tulipas paljo kuvii :D Mä voin joskus EHKÄ ottaa kuvii päivän asuista, mut täähän ei mikää muotiblogi ole, niin en oo ihan varma viittinkö,mut toisaalta....Jos jotain ei kiinnosta, niin sit on lukematta :D


6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos ! Mä rakastuin kans niihin heti, et oli pakko VIHDOIN ostaa vähän muutaki värii vaatteisiin,ku aina tylsät mustat housut -,-

      Poista
  2. Sul on tosi kiva blogi, sait musta uuden lukijan :)!

    VastaaPoista
  3. I like your style... ;) Ootpa löytäny ihania juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi,kiitos ! :) joo siel ois ollu viel vaikka mitä kivaa, mut ei viittin ostella ihan älyttömii. ; (

      Poista