Sivut

tiistai 11. joulukuuta 2012

Kuvakollaasi VIDEOLLA!


Moikka vaaaan! Me oltiin tänää Danielin nimipäivä kahvil,ja voi nam kuinka hyvää kakkuu söinkää! 
 Mä en nyt oikee keksi mitää ihmeellist kirjoteltavaa.. joten ajattelin näyttää teille ton mun kuvakollaasin, josta kerroinki jo silloin tos " koti postauksessa" Mä en tiiä kannattaisko mun kuvata video mielummin,koska toi ei todellakaan mahu kokonaa tohon yhtee kuvaa, joten ehkä siit sais paremman käsityksen videon kautta. Kokeillaan. ;)





Ei hitto mua alko ärsyttää toi video ku katoin sen tääl blogis, tosi huonost näkyy ku toi on niiin pieni, ;(
Mut jokatapaukses siin se nyt on :D
Joo en jaksan kuvata uuttta, eli tää meni nyt näin ekalla kertaa.
En tajuu miks puhun välil kirjakieltä... :D:D mut toivottavast tost nyt sai jonkuu käsityksen.
Monest ihmisest puuttuu viel kuvia,mut niit pystyy lisäillä sit myöhemmin!
Mitä mieltä ootte ? :)

3 kommenttia:

  1. Kiva seinä! Mulla oli kans samalla tyylillä meidän edellisessä kämpässä ja olin suunnitellut tännekkin jotain saman suuntaista. :)

    VastaaPoista
  2. Hyvhän tosta tuli :)) Munkii on kyl pakko tilaa miljoonakuvaa joulunjälkee ja tehä samantapanenn !! :p

    VastaaPoista
  3. Haha voi ei toi mun yks kuva!!:D ihana olet ja ihana seinä churri!!!<3 T: Et ikinä arvaa kuka;)

    VastaaPoista