Sivut

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

.:Joulu fiilistä:.

Heippa vaaan kaikille !

Me ollaan oltu tänää kokopäivä vaan kotosalla,vaikka aluksi oli tarkotus käydä kaupas,ja postissa hakees mun paketti. Jotenki on vaa ollu ihan laiska fiilis tänään.. Sain mä silti pyykit pestyy,imuroituu ja astiat laitettuu, et ei nyt mitää älytöntä sotkuu oo, mut silti tuntuu ku koko kämppä ois kaaos. -,- Kai se johtuu tosta tavara määrästä joka kökättää sohvalla, ja odottaa et mä veisin ne paikoilleen.. Mut ei, tänään mä en jaksa. Teen sen huomenna! :D Meil on muuten huomen myös Jonatanin 3kk neuvola! Ja poitsu saa myös ekat piikit ! Pelottaaaa! mut eiköhän se hyvin mene. : ) Meil on onneks myös aivan ihana neuvola täti! Mä en tainnu viimeeks kirjotella Jonatanin 2 kk neuvola mittoi tänne, en nyt muista, joten jos en o laittan, kirjotan ne sit samalla (huomenna) kun päivittelen huomisen käynnin mittoi 8) Toi jäbä on kyl kasvan ihan älyttömästi, ja se on muka joskus ollu mun mahassa!Tajutonta kuinka nopee tää aika menee.. :o
 Mut palataa tähän huomenna!

  Mä koristelin tänää meijän ekan oman joulukuusen. Siit tuli mun mielestä ihan kiva ! : ) Pari pvä sit mä tein myös piparkakkutalon,joka oli ihkaensimmäinen minkä oon tehny.. Ja sen kyllä myös jäljestä huomaa! :´D mut ei se mitään. Me suunniteltiin Yasunkans , et tehtäis joku pvä yhessä,ISO, piparkakkutalo,, tai vois sanoa et pieni kylä ! KIVAA! <3 Kokeilin tässä uusiks myös tota kantoreppuu,ja nyt Jonatan viihty siin jo huomattavasti paremmin ku aikasemmin. Mut ei silti kovin pitkää aikaa. Siis ajatellen,et vois lähtä ilman vaunuja liikenteeseen. En kyl uskaltais. 

Mut nyt mä teen iltapalaa ja aijon nauttia hetken viel omast ajast kera kynttilöiden, ennen ku meen itekki nukkumaa. 
Hyvää yötä jokaiselle,joulu on huomenna taas vähän lähempänä. ;) <3 Loppuun kuvapläjäys !


Pikku suukkosuu 17.12.2012 <3


Jonatanin muutama lahja sukulaisilta,joita ei aattona kai nähdä! Plus mun, kaverilta:)<3

TADAAA ! xD (mut ainaki toi on hyvää! ; ))


<3 mä rakastan kynttilöitä!

1 kommentti:

  1. Saa nähä mitä me saadaa aikaseks ku aletaa paistelee pipari talon osiii :D :D

    VastaaPoista