Sivut

perjantai 7. joulukuuta 2012

HAASTE!

Säännöt:

1. Kiitä haastajaasi ja liitä hänet postaukseesi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.
4. Haasta 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

  Mä sain tän haasteen Mea-Marialta ,kiitos siitä! :) <3

Kysymykset:

1. Odotatko joulua? Miksi?
-Toisaalta joo, toisaalta taas en. Odotan jouluu,koska päästään taas koko perhe olemaan yhessä, ja saa syödä kaikkia herkkuja !
2. Mikä on tärkeintä elämässäsi? -Tietty Jonatan. Ja et ollaan molemmat terveitä jne, sit perhe,ystävät.
3. Mitkä ovat heikkouksesi?-Mä annan nykyään ihmisten kohdella mua huonosti,mut silti välitän.Nykyää yritän saada tätä piirrettä taas pois.
4. .. entä vahvuutesi?-Varmaankin se että pidän itseäni silti vahvana,ja mä pärjään. Tiedän,että en tarvitse esim.miestä ollakseni onnellinen.
5. Missä näät itsesi 5 vuoden kuluttua?- Toivon et koulussa,tai pian valmistumassa koulusta.
6. Mitkä ovat pahimmat pelkosi?-Oon aina pelänny yksinjäämistä,mut nyt ku tarkemmin mietin,en taida pelätä sitä enää niin paljon,koska pahin pelko kävi jo toteen. Eli nyt pahimmat pelot liittyy Jonataniin.
7. Mitä odotat elämältäsi?- Sitä,et eletää Jonatanin kans onnellisesti,ja et mä saan joskus hyvän työn, niin et voin tarjota Jonatanille kaiken mitä se tarvitsee. 
8. Pahin mokasi?- Normaalisti en kadu tekemisiäni, mut ehkä jotain ois voinu jättää sanomatta joskus.
9. Tärkein henkilö elämässäsi?- Jonatan,äiti,siskot
10. Mitä alaa koulussa käyt/olen käynnyt?- Kävin parturi-kampaaja koulua
11. Kerro itsestäsi 5 asiaa joista pidät itsessäsi.
 -Mä oon huolehtiva,ja osaan rakastaa.
 -Mulla on normaali ajatusmaailma,ja osaan käyttää maalaisjärkeä
 -Pärjään yksin,ja osaan huolehtia omista asioista niin,etten tarvi aina jotain ratkomaan ongelmia.
 -Oon kasvanu tosi paljon,henkisesti.
 -Osaan antaa anteeksi.


Kysymykset seuraaville:

1. Miksi aloit kirjoittaa blogia?
2.Mitä mieltä olet esim. kotiarestista?
3.Onko sulla paljo ystäviä,joilla on lapsia?
4.Päätitkö heti,että aijot pitää lapsen?
5.Oletko koskaan katunut päätöstäsi?
6.Haluatko lisää lapsia? Jos,niin monta?
7.Aijotko pitää karkkipäivän,kun lapsesi kasvaa?
8.Jos lapsesi tulisi nuorena sanomaan sinulle,että hänestä on tulossa äiti/isä,kannustaisitko pitämään lapsen? 
9.Aijotko opettaa lapsesi uskomaan joulupukkiin,hammaskeijuun,nukkumattiin, yms?
10.Teitkö/aijotko tehdä itse lapsesi soseet?
11.Mikä on sun unelma?

Haastan:

http://immortal-lifeisbeautiful.blogspot.fi/

Ja kaikki ketkä haluaa tehdä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti