Sivut

perjantai 30. marraskuuta 2012

toivepostaus 3.Koti

Joopajoo. Mul lyö taas jälleen kerran vähä tyhjää.. Mut ei se mitään,yritetää. :D 
Must oli aika hassua, et mua pyydettii tekee postaus meiJän kodin sisustuksest,mut ajatus tuntu silti kivalta. Vaikka kämppä onki vielä iiihan kesken,ei hyllyjä jne. : / Noi hyllyt on maannu tossa makkarin seinää vasten varmaan jo pari kk.. Mut mulla ei poraa ole, joka on luultavasti myös ihan hyvä asia. Meil on siis betoniseinät (vai mitkä onkaa!?) Ja kerran oon jopa viisaasti yrittäny hakata siihen naulaa..kunnes varmaan 10 yrityksen,ja kiroomisen jälkeen muistin,et meilhän on kiviseinät.. :´D Mun siskon poikaystävän pitäis ihan lähi aikoina tulla noi hyllyt tonne poraamaan. JEIJ! 8) 
  Makkareista en kuvaa edes viitsinyt ottaa..Se on kamala koko romuläjä. Kuvailen vaikka sit kohta puolii ku saan sitä laitettuu, (nyt siis tilauksessa jo muutamia kivoja juttuja,näätte sit ;p)  Jonatanin huonees ei oikeestaa oo mitää muuta kamaa ku jotai leluja,ja sen hoitopöytä,voin senki kuvata sit joskus. Mut joo tässä nyt jotain..

.
Eteinen. Tähänki on tulossa muutos. Ajattelin ostaa naulakon alle semmosen kenkätelineen,jossa on päällä istuinosa. :)
Olkkarista päin.

Keittiöö on tulos uudet verhot.Harmaat,ja toi matto lähtee sen myötä myös,koska väri vaihtuu kokonaan.Tuolien istuinosat pitäis viel maalata valkoseksi. 8) Ja hahah, lamppu vaihtaa... :-D

Parvekkeen ovelta päin. Jääkaapin ovee mä ajattelin laittaa myös valokuvia, niin se ei oo ihan noin tylsä : /

Eteisestä päin,tolle vasemmalle seinälle mä teen iiiison kuva kollaasin,tilasin siihen just 106 musta valkosta kuvaa, 3 eri koossa, siit tulee ihana! toivottavasti.. :Dja oikeel kylppäri, edessä keittiö, ja parvekkeen ovi!
Oikeella näkyy Jonatanin huoneen oviaukko, Ja eteinen. Vasemmalta mennää keittiöö, Plus ton seinän takana on  kylppäri. Uusi telkkari tulossa, Mun vanhalle kävi nimittäin vähä köpelösti,ja siks nyt toi vanha romu tossa.
Lisää kuvateksti

Tää nyt on viel ihan kesken, Tolle seinälle tulee niitä hyllyjä, Plus toi kone lähtee tosta muualle,ja noihin sinisiin  kuutioihin tulee uuet päälliset. xD

Haluun uuden matonn!!
Tarkotuksena ois ostaa myös toinen tollane hyllykkö,vai mikä toi on :D tohon viereen,ja siihen varmaan noi  laatikot ja sit noita lehtijuttuja,varmaan jotai valokuvii tulis siihen myös.Ja no kynttilät menee jonnekki muualle sit ku saan hyllyt laitettuu niin ehkä jonnee sinne :DSaa nähdä mitä keksin.


Vähä selkeempi kuva mitä siinä nyt onkaa. PS! Kasasin ihan ite ton  höskän! mut voin paljastaa et yks ruuvi kyl puuttuu. :D Mut se on tukeva silti,niin ei haittaa. :)

Jonatanin jalanjäljet,<3 Nää on siis siinä tv tasolla :)
Mä rakastan tota karvatyynyy! <3 :´D

6 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää. Mä niin inhoan näitä meidän kokolattiamattoja! Jos ois enemmä rahhaa niin varmasti muuttaisin erilaiseen kämppään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih,kiitos : ) ootan vaan et sais laitettuu kokonaa valmiiksi, mut pikkuhiljaa :) Joo mäkää en kauheesti tykkää tost lattiasta. Mut toisaalta oon ihan tyytyväinen tohon, ku se ei o läheskää niin liukas ku esim laminaatti, eli sitku Jonatanki lähtee käppäilee niin ei oo ihan liukasta :D

      Poista
  2. Mä tuun repii ton tapetin ja laitan meijän seinää sen!!:D

    VastaaPoista
  3. Ihanasti sisustettu koti :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oispa vaan enemmän rahaa niin sais nopeemmin kuntoo koko kämpän ; ( Mut pikku hiljaa ! : )

      Poista