Sivut

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

hymyssä suin



Mä en tajua miten joku ihminen voi saada mut aina niiiiiiiiin pahalle tuulelle nykyään..... Ja miten joku ihminen voi aiheuttaa niin paljo pahaa mieltä, ihan yksin, ja ihan vaan omilla teoillaan ja sanoillaan.. Ja kertokaa joku, miksi mua enää edes loukkaa nää asiat..? Ehkä siksi,että kyseinen henkilö on mun lapsen isä. Ja ehkä siksi,että mua hävettää.... Enemmänki sen puolesta, mut myös itseni, ja Jonatanin. :/

MUTTTA! Onneksi mulla on mun oma pieni rakkauspakkaus, joka piristää aina.<3 Jonatan on nyt alkanu hekottaa silleen hassusti, et siit huomaa että sitä naurattaa, mut kunnon nauru ääntä se ei osaa päästää vielä. :)

TÄSSSÄ VIELÄ MEA-MARIAN BLOGI, siellä on meneillään arvonta!
http://deardiaryilovemyson.blogspot.fi/

4 kommenttia:

  1. Höh! Ei tarvii tietenkään kertoo jos et halua, varsinkin täällä kun kaikki pääsee lueskelemaan, mut siis mitä on tapahtunut, et eiks se Jonatanin iskä oo missään vaiheessa ollut kuvioissa vai onko välillä vai vai? :// Anteeks kun utelen, ei tosiaan tarvitse vastata :) <3 Mut harmittaa jos se saa sut tolleen huonolle mielelle jatkuvasti :((( Onneksi sulla on Jonatan!! :) <3

    VastaaPoista
  2. Onneks sulla on muta ja mulla on sut ;) <<3

    VastaaPoista
  3. Ääh! Tää sun blogi on muuten tosi kiva, mutta tää fontti on kyllä vähän epäselvää! :/

    VastaaPoista
  4. nostan kyl hattuu sulle, moni nuori äiti ei jaksaisi yksin, varsinki jos samal pitää tapella lapsen isänkaa! Eteenpäin vaan, unoha se lapsen isä ja jatka elämää eteenpäin pojan kanssa kahdestaa...! :)

    VastaaPoista