Sivut

tiistai 27. marraskuuta 2012

Palautuminen



Eli joku pyys mua tekee postauksen palautumisesta,ja mä ajattelin et mäpä teen sen nyt heti, kun Jonatanki nukkuu. :) Hmm..Mistähän mä alottaisin : D
  No joo.. Mä oon palautun omast mielest ihan ok, vaikka mul onki viel semmonen pieni pömppö. :D Sekin varmaa lähtis jos tekis jotain sen etee..Mut mä en o koskaa ollu mikää urheilullinen ihminen,vaikka must oiski kiva esim. salilla käydä. Ja suunnitelmanahan oli että alettais MeaMarian kans käymää.. Pitäis kai ottaa itteää niskasta kii.. -,- (eli MeaMaria,kun luet tätä,tiputa vaan se sipsi ihan kylmän viileesti takas sinne pussiin...<3:DD) Mä meinasin tehä jo aikasemmin tän palautumis postauksen, mut se jäi, kun en koskaa koneelle päässy, kuvia multa kuitenki löytyy melko nopeesti sairaalast päästyämme.

Kattokaa kuvatekstit, mä en saanu noitten paikkoi enää vaihdeltuu.. niiin meni vähä sekasin toi järjestys. :´D



24.9.
27.11.
27.11.
24.9.

24.9.


27.11.
27.11.

16 kommenttia:

  1. Sä oot palautunu paremmin ku hyvin....!! Kuolen tähän kateuteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos. : ) mä haluisin vaan viel kiinteytyy :´) älä kuole hyvä ihminen!:D

      Poista
  2. Niin mikä pömppis???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, joo mua naurattiki itteeni ku nois kuvissa ei näy. mut siis mul tulee silleen et jos syön nii mun maha vähäku turpoo. ihanku oisin taas alkuraskaudes. :- D mut siis en nyt tarkottan että oisin jotenki "läski.." :D

      Poista
  3. Oot kyllä tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kun teit tän postauksen toiveeni mukaan! :) ihan jäätävä toi palautuminen, joten jee antaa toivoo mullekin, et saan sen vanhan vatsan takaisin! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olkaa hyvä vaan :) Must on kiva et ehdottelette mistä voisin kirjottaa, ettei kaikki postaukset oo suht saman laisia :) eli lisää vaan ehdotuksia! Seuraavajs on tulossa "päivä kuvina", ja "meidän normaali päivä" : )Ja etköhän säkin sen oman masun takas saa,jos kerta mäkin! Tsemppiä sulle!

      Poista
  5. vähänkö oot hyvin palautunu ja hoikka! hitto kun itelläkin olis palautunu mut tais jäädä se pelastusrengas tuohon roikkumaa:D kesällähän se taas huomaa että kellutaanko pinnalla vai vajotaanko järven pohjaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, noo kyl se siitä varmasti jos viitsii tehdä jotain. Mä en jaksan alkaa stressaa siitä sen kummemmin, ihmettelen itekki miten hyvin on kyl lähten..tosiaan en mitää ole tehny (siis enempää) tietty normaalisti kävellään melkeen jokapvä ja alussa käveltiin myös. Mut ihan samallatavalla mä oon hesessä syöny ja pizzaa. :D hehe, :´´D

      Poista
  6. Tuliko sulla yhtään raskausarpia?
    Tässä muutama postausidea:
    - sun oma tyyli
    - teidän normaalipäivä
    - Jonatan (esim. mistä nimi tuli?, millainen vauva luonteeltaan...)
    - voisit mainita, mikä on tilanne sun ja Jonatanin isän kanssa
    - vauva-arki yleensä, (mikä on ollut haastavaa, yllättävää, helppoa)
    - joskus voisit kertoa sun kämpän sisustuksesta
    - en tiedä, että ootko tehnyt mtn esittelytekstiä itsestäs vielä, oon uus lukija..

    ps. ootko täysin suomalainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuli mulle huimat 3 arpee :´D onneksi ei enämpää :) Ja kiiiitos tosi paljo noist ideoista, mä voisinki toteuttaa ne kaikki, mut yhdistän varmaan ton mun omantyylin,esittelyn itestäni, ja tilanteen mun ja Jonatanin isän välillä. :)
      Ja olen kyllä suomalainen. :) + tervetuloa lukemaan! <3

      Poista
  7. Sun vartalos on palautunu niin hyvin et ei uskois et oot joskus ollut raskaana! :) Mul tuli raskaana noin 15 kiloo ja kaikki kadonneet jo ja miinuksen puolelle menty reipaast, mut mullaki pieni massu ku istuu mut ei se haitta enkä jaksa mitää vatsalihaksii tehä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehehe : ) Olin kyl itekki aika yllättyn kuinka hyvin ja nopeesti siit mahasta pääs eroon, varsinki ku mitää en o tehny sen eteen.. :D Joo ei pikku pömppö mitää haittaa ! ;) Mielummin mä syön pizzaa ku teen vatsalihaksia. :D

      Poista