Sivut

maanantai 26. marraskuuta 2012

Sitäsuntätä


Jonatan nukkuu.. se kävi jo joskus 7 aikaa yö unille. Siltä jäi toiset päikkärit aika lyhyeks,joten tais olla pieni ihan väsy. :´) Mä laitoin sille tänää "uuden" yöppärin,se on siis saatu mun siskolta.
  Kivaa et mulle on heti tullu anonyymeiltäki kommenttia, ja molemmat kommentit on ollu asiallisia, harmi vaan et mä en pysty VIELÄKÄÄN vastaa noihin kommentteihin, :o en tajuu miks.  :/
  Toises kommentissa sanottii et se edellinen kaunokirjotus fontti oli epäselvää, niin mä sit vaihdoin ihan normiks sen.. :/ höh, must se oli niin kivan näköstä,mut olihan se vähä epäselvää. BUU!
  Mä en tiiä kuinka moni on nyt katton sen mun VIDEOPOSTAUKSEN, koska siihen ei oo tullu paljo kommenttii, ois kiva hei jos kommentoisitte sitä jotenki,niin tiiän teenkö niit enää. :´D Ja sit siin alla oli se pyyntö siitä et lähettäisitte kysymyksii, ja postaus ideoita. :) Varsinki nyt ku en pysty vastailee kommentteihin ois kiva et tekisitte kysymyksii mulle,niin voin sit vastailla niihin postauksella. :) Esim. EevaMaria oli kysyn jotai tosta Jonatanin isästä. Mut en mä nyt yhen kysymyksen takii viittis postausta tehä. :D

4 kommenttia:

  1. Palautuminen kiinnostaa aina! Ite rv 39 menos ni synnytyksen ja vaaveliin tutustumisen lisäks odotan hirveesti ite sitä prosessii ni se kiinnostais ainaki mua! :)

    VastaaPoista
  2. Muaki kiinnostais kans Jonatanin isä et millane teidän tilanne on.. mut en todellakaan haluu painostaa kertomaan täällä julkisesti<3 ymmärrän hyvin jos et halua siitä täällä puhua:) mulla olis pari postaustoivetta:
    -päivä kuvina
    -teidän normaali päivä

    Ps. Jonatan on todella suloinen :)

    VastaaPoista
  3. No, mä luulen et teen siitä jonku pienen postauksen,se on herättän aika paljo ihmetystä. :D Ja kiitos postaus ideoista,eli ne sitte tulossa ihan pian ! :) Ja Jonatan kiittää :)<3

    VastaaPoista