Sivut

torstai 7. helmikuuta 2013

My time!

Hellooouu! <3

Jonatan nukkuu,ja mä istun sohval,telkkari äänettömällä..Nyt on tän päivän metelikiintiö täys.. Oltii 3 yötä mun äitillä,joten sielläkää ei paljoo semmost omaa rauhaa ollu. (kotona asuu viel pikkusisko ja -veli)
Jonatan nukku tänää varmaan korkeintaa tunnin päikkärit.... Eli jokainen äiti/isä (miksei muutkin..) voi varmast kuvitella millanen kiukkuraivohuutokarjunta tääl on ollu... :DNoh, ei se mitää..jäbä nukkuu nyt tyytyväisest masu pullollaa omas sängyssä. Ehkä huomen ois parempi päivä! :)

Toivepostauksena toteutan nyt tän: "Kuinka usein Jonatan on hoidossa + mitä teen silloin"

Hmm.. Aluks Jonatan oli hoidos kerran kuussa. Ja näin nätisti sanottuna, silloin mä lähin juhlimaa kavereittenkans. Eli toisin sanoen (ei niin kaunistellusti) lähin dokaamaan!
  Nyt Jonatan on ollu hoidos 2 kertaa kuussa, siis kuukaudessa. hehheh.... olenpas hauska... xD mut joo jatkuu... Yleensä Jessen (eli Jonatanin isin) äidillä tai isällä. :) Mun isosiskolla Jonatan on ollu muutaman kerran yötä hoidos. Ja koska joku varmaan miettii, miksei mun äidil tai isäl, niin vastaus tulee tässä:
Koska mun äiti menee töihin aamulla 6-7 aikoihin, ja täl hetkel en pidä edes vaihtoehtona et Jonatan menis meijän iskälle. (Mun isä voi kyl tulla meille, eli ei johdu hänestä) Mut ei siitä sen enempääää : )

Sit hmm mitäs vielä ??? AA JOO!! Niin, muutaman kerran Jonatan on ollu myös hoidos sen aikaa ku mä oon ollu leffas. Ja siin ne sit onkii. :)

Nyt tosin alan käymää salil,joten hoitokertoi alkaa tulee vähä enemmän, mut tietty vaa sen aikaa ku oon siellä. :) Tost salil käymisest viel myöhemmin lisäää ;)

Väsy <3


5 kommenttia:

  1. Voi juku, miten söpö poika! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Kesti vastata kun tää taas sekoili enkä pystyn vastaa tähän mitää.. -,-

      Poista
  2. voiii mikä kuva taas <3 pikku väsy! tulee vähä tost kuvast mul mielee jotenkii luca :D

    VastaaPoista
  3. mites on sali-treenit alkan? :) postaus toiveita olisi: Kuinka usein jesse näkee Jonatania? Jonatan pikku söpöliini :) Onko Jonatan periny sun puolelta ulkonäön vai isänsä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin on alkan, en oo tosin käyny viel ku 3 kertaa, huomenna taas. ja alotin mun ohjelmaa käymää läpi vasta keskiviikkon, eli sitä katellaa viel mitä tehdään. : ) kirjottelen niistä mahollisimman pian :)

      Poista