Sivut

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Hiljaisuus

Mä olin eilen taas salil.. vuoros oli rinta- ja ojentajalihakset. Oon vissii jo nyt jääny koukkuu tohon touhuu..Oon kai masokisti. :--D En ois halunnu nytkää lähtee pois sielt. Maanantain uusiks, jolloin vuoros selkä ja hauikset. 8) Jos teit kiinnostaa, ni sanokaa, ni voin alkaa kirjottaa enemmän noist salil käymisist yms.??

Jonatan oli mummolla ( Jessen äitillä ) sen aikaa. Blogin kirjotus on taas vähän jääny,oikeestaa siks et oltii mun äitil taas yötä :)
  Joku pyyteli postaust siit kuinka usein Jesse näkee Jonatanii. Mut must semmost postaus on aika "turha" tehä. Koska täl hetkel se luku on niiin olematon.. :D Joten päätin kirjottaa siit nyt näin jonkuu toisen postauksen yhteydes. Täl hetkel mennää oikeestaa niin, et Jesse näkee poikaansa vaan, ku Jonatan on hoidos..  Meijän välit on ihan tajuttoman huonot. Enkä ois oikeestaa koska uskon et ne näin huonoks menee.
Harmittaa Jonatanin puolest ihan kauheesti. Eihän se sen vika oo millää lailla,et sen vanhemmat ei tuu toimee, silti se vaikuttaa sen isä suhteesee.. Mä oon omast mielest yrittän tarpeeks korjata meijän välei,ja olis kiva saada joskus vähän takaski päin.. Tai ei.. ei vähän, vaa aika paljokii..Koska täl hetkel tulee takas, vähän,mut se ei riitä.. Sit sanotaa et "mä yritän kaikkeni" PYH! Sanon mä. Eli aika hankala selvittää sotkuu mitä tavallaa ei ees oo.??







Nyt Jonatan nukkuu, ja mä nautin hiljaisuudest. Telkkariki on äänettömäl. Ainut mikä "pilaa" tunnelman on taustal jylläävä astianpesukone! Mut mikäs siinä.. Tänää pitäis mennä käymää kaupas,ja viiä ärrälle takas vuokraleffa,joka vuokrattii mun pikkuveljen kans. Ja leffahan oli "Woman in black"....... IHAN KAUHEEE!!! Oisin voinu itkee vaik kuinka paljo, mut varsinki se loppu oli ihan kamala.. Mut ihan hyvä leffa tolleen muuten. Hmm, mitähän vielä?? Jonatan koittaa kovasti liikkuu eteepäi ja joka suuntaa,ja aika hyvin siin jo onnistuuki. Tosin se ei eteepäin pääse, vaan sivuille ja ympyrää :D Teen tänää viel myöhemmin postauksen siitä,kumman näkönen Jonatan on enemmän, mun vai Jessen! 8) hihihii

Mut nyt mä alan lukee Cosmooo! Heipsu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti