Sivut

torstai 21. helmikuuta 2013

Jonatan,äiti vai isi?!?

Mä unohin tehä tän postauksen jo silloin ku tein ton viimesimmän.. :D Eli tässä tää nyt tulis : Kumman näkönen Jonatan on enemmän? Äitin vai isin??

Nää mielipiteet kyl eroaa aika paljo. Monet sanoo et Jonatan on ihan Jessen näkönen.

Ja sit jotkut taas et mun näkönen. Mut ehkä kuitenki enemmän Jessen.
Monet kuitenki sanoo et Jonatanil on samanlainen suu ku mulla.
Tän enempää en oikee osaa täst kirjotella, ku ei oo Jessen vauvakuvii, ja nyt en kyl jaksa omianikaa kaivaa.. :D ehkä joskus. :d Mut saas nähä minkänäkönen Jonatan on sit vaik 2 vuotiaan ?? 8)

Sit tähän päivää.. Mä oon vähä kipee.. Nenä vuotaa,kurkku vähä kipee ja aivastuttaaa,yskittää, eli mul taitaa olla pientä flunssan poikasta! x((( Jonatanki vähä räkänen.. : /  Toivottavast menis nopsaa ohi!
Tänää oli ihana ilma! Pitäiski vissii mennä ostelee Jonatanille aurinkolasit?!? Ja itelle myös.. Mä oon aina ollu vähä huono pitää niit,, tai siis en oo pitän ollenkaa.. :D eli tosi huono! Mut nyt ajattelin et otan oikee tehtäväkseni ettii sopivat ja kivat arskat! Mä nään jo päässäni niitten kuvan, minkämalliset haluun!! MUT MISTÄ SAAN!?!? :D(ÄLKÄÄÄ EDES LUKEKO) Niit on vähän vaikee selittää.. mut... pyöreet, mut ei pyöreet..siis ei soikeet, mut ne on pyöreet mut sit se kulma menee sillai vähä  jännäst.. LOL!! xDD :d

Salil ollaa käyty, ja huomen taas! :) Jeeee! Ootan ihan innol aina seuraavaa kertaa, tykkään kyl sikanaa käyä. : ) Huomen vuoros siis rinta-ja ojentaja lihakset. kääks!


raksu<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti