Sivut

maanantai 5. elokuuta 2013

Jonatan ja käärme

Heipparallaa.


Jonatan nukkuu,ja mä taas tapani mukaan surffaan vaan netissä. TYLSÄÄÄ!

Mut jooooo.. Jonatan on taas kasvan hirmu paljo, ja nyt täällä opetellaaki kovaa vauhtii kävelemää! Jonatan kävelee jo ihan hyvin, mut vähän semmosta haparointia vielä. : )  Ihan hulluu.. MILLOIN MUN PIENESTÄ POJASTA ON KASVAN TOLLANEN JÄTTI?!?
 Sanojaki on tullu jonkuu verran,mut eniten Jonatan hokee "äiti" sanaa. Muut tulee vähän milloin sattuu, esim. tonne,tänne,tätä.
Meillä Jonatan syö nykyää samaa ruokaa ku mä itse, ja rasvatonta "oikeeta" maitoaki juodaan.
Jätkä täyttää 15 pvä. 11 kuukautta , ja sit syyskuussa jo VUODEN! Ihan älytöntä.
  Hampaita ei vieläkää ole, mut alas on nyt puskemas 2 ! JIPPII :´) Kuumetta ei onneks oo ollu mut yöllä heräilly ja hieman itkusempi on ollut. ; /

Mullaki on pian (22.8) synttärit, ja täytän 20 ! Jännää, oon kohta 20 ja mulla on vuoden ikänen ihana poika. <3 Kouluun ajattelin hakee syksyllä, ja sit varmaanki Jonatanille tarhapaikkaa.
Milloin teijän lapset on alottaneet tarhan ? Onko viihtyny? : )
 Mä uskon ainaki et Jonatan viihtyy siellä, ei vierasta ja on muutenki tosi sosiaalinen.

Meille on tulos KÄÄRME täs kuussa, vihdoin.. Oon aina halunnu ja nyt oli hyvä aika se myös hommata. : ) Kivaa! Mitä lemmikkejä teillä on  ? 8) Ja jos joku haluaa, niin nimi ehdotuksia otetaa vastaan ! (pojalle)
Jonatan <3


9 kommenttia:

  1. Kämä-käärme :'Dd, teppo ehottomast!

    VastaaPoista
  2. Ihan outoo et Henni täyttää täs kuussa vuoden ja nyt hän on pikkuhiljaa alkanu oppii konttaamaan, ja Jonatan jo kävelee vaiks on kuukauden nuorempi :D

    Ja kuin siistii, käärme!! Käärmeet on ihania ♥ En kyl nyt tähän hätään keksi mitään nimiehdotuksii, mut kerrothan tääl blogin puolella viel sit nimen ku päätät sopivan? :)

    JA VIELÄ semmonen jutsku (ihan random kysymys), mut ooksä suunnitellu meneväs Summer Up Cruiselle? :D Sähän olit Summer Upissa, ni aattelin et meetköhän tonne cruiselle jatkoille! Mä oon ollu noilla kahella ekalla risteilyllä ja siel on ollu kivaa! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, joo Jonatan nous tukeevasten melkee 7 kk, sit 7 kk lähti kävelee tukee pitkin, ja sit pikkuhiljaa irrotti otteensa :D Mä oon kävelly jo 9kk, eli liekö yhteys sit Jonatanin vauhtiin ? o,O No ootas vaan ku koht se vetää jo kauheeta rallii siellä! Eli nauttikaa viel ku voitte ;)

      JOO OON AINA HALUNNU :´) kaikki kaverit ja siskot et o ihan niin innoissaa ku minä. :D "mä en tuu teille enää ikinä!!" :DD Mut joo kerron kyllä mikä tuli :)

      No en oo ihan varma itseasias. Kyl ollaa puhuttu jos lähtis,mut se on viel ihan kesken koko keskustelu. :) Oot sä menos tänä vuonnaki ? :)) Mä en o ollu koskaa aijemmin kummassakaa, siis jatkoil enkä festareil. Mut siel festareil oli ihan mahtiiii ! 8)

      Poista
    2. Joo oon menossa! :) Harmi vaa etten päässy ite sinne festareille, joudun vaa tyytymään fiilistelee sitä meininkii laival : D No ehkä ens vuonna!

      Poista
    3. Kivaa ! :) Harmi ku mä en tuu, ois voinu nähä! No ens vuonna sitte, ja onhan laival ainaki tiiviimpi tunnelma :D uskon et siel on kans hyvä meno :) PIDÄ HAUSKAAAAA ! <3 (munki puolesta) ;D

      Poista
  3. Mihin kouluun oot ajatellut? :) itsekkin mietin, että voisin joulun jälkee mennä takasin kouluun, kun alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että oon vaan jumittunut tänne kotiin :D jännittää jo ihan vaan ajatus siitä, että olisin koulussa ja Isabel tarhassa! Ja sitten kans, että miten pystyn luottamaan niihin tarhan työntekijöihin :D..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoito alalle haen, aikuiskoulutuksee, ja siitä sit ensihoitoon. :)Joo ihan sama fiilis mulla.. :D Sit jos pääsis kouluu ois oikeesti joku normaali rytmi, vaik joo onhan meillä nytkin... aamupala,päikkärit,kuumaruoka,toinen ruoka,välipala,iltapala...... :D Ja toi on kyl toinen mitä oon myös miettin! Mut onneks esim.Jonatanin vaarin naisystävä on töissä tarhassa,ni ois ihanaa ku pääsis samaan. :)

      Poista