Sivut

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Vastauksia

  1. 1.  Minkä ikäinen olet ?
          - Olen 19, ja täytän nyt elokuussa 20 ! jeee : DD

    2. Oliko raskaus suunniteltu ja jos ei niin miten kerroit sun vanhemmille?
        - Oltii me puhuttu paljon lapsesta, ja tiedettiin että lapsi pidetään jos raskaaksi tulen, ei me kuitenkaa ns. " yritetty" tahallaan,enkä laskenu ovulaatio päiviä yms. Mut ei me ehkäisyä käytetty...
     Vanhemmille kerrottii ihan vaa soittamalla, itseasias Jesse halus soittaa heti vanhemmillee ku olin testin tehny.. :D Mut mulle asia ei ollu kovin vaikee, koska mun isosisko on saanu omat lapset myös nuorena, niin ehkä mun raskaus ei järkyttäis meidän vanhempia enää niiin pahasti ?! : D hahaha.

    3.  Millainen on Jonatanin päivärytmi?
         - Herätään 8 aikaa aamul, hetkenpääst syö aamupuuron. Sit leikitää,mennää ulos, yms. milloin mitäkii. 1 aikaa eka ruoka,taas leikkimistä yms. riippuu päivästä niinku jokainen varmaan osaa ajatella. Sit toinen ruoka 4 aikoihin,6 iltapuuro,sit iltatoimet, SALKKARIT , ja 8 nukkumaaa zzZZzzzZz. Kutakuinki tollanen.

    4.  Oletteko väleissä Jonatanin isän kanssa ja tapaako hän Jonatania?
          - No sanotaanko näin et meil on vähä niiku viha-rakkaus suhde : D Me saatetaa olla viikko ok väleis, mut sit taas hetkes välit voi mennä iiihan täysin huonoiks. Toi on todella kuluttavaa, ja oon oikeestaa melkeenpä lopettan jo välittämäst. ei vaa jaksa enää. Niin kauan ku me ei tapella Jonatanista, nii mulle on ihan sama meijän välit. Tällähetkellä, välit on huonot, ja esim eilen synttäreillä meinasin saada sydärin ku Jesse ilmesty paikalle. Ja tais sen muutkii huomata, koska Jonatanin mummo sano mulle että " ihan rauhassa vaan... " : DD oon varmaan näyttäny siltä ku oisin nähny kummituksen :D
      Jonatania hän tapaa melko epäsäännöllisesti, ja meil onkii lastenvalvoja aika 4.7. jossa pitäis sopii tapaamisista..

    5.   Millaiset välit sulla on sun vanhempiin?
             - Äitiin tosi hyvät, isään ei niinkään. Tai välit on hyvät, mut ei silti puhuta koskaa mitään..

    6.  Mitä te teette Jonatanin kanssa päivisin?
            - Milloin mitäkin.. Nyt ollaa lähetty aina aamusin 10 aikaa ulos, leiksalle, ja kävelylle. Joskus ollaa kavereiden luona,joskus meille tulee kavereita. Joskus ollaa kahestaa vaan kotona ja hengataa :D Riippuu ihan päivästä ja fiiliksest.

    7.  Onko raskasta olla yksinhuoltaja?
            - Noh, on se tietty välil  rankkaa, ei oo oikeestaa koskaa omaa aikaa. Mut kyl mun mielest tähänki tottuu, oon kuitenkii alust asti heränny joka yö syöttämää Jonatania tai muuten vaa lohduttamaa jos on ollu vaik masu pipi. Ja nyt, ku yöheräilyt on vähentyny yhteen, tuntuu jo et ois ihan luksusta : D Ja sama se että oon tottunu tekemää kaiken yksin, ja hoitamaa Jonatanin asioit yksin, oon vaa tottun siihen, ois kai eriasia jos alus ois ollu kaks ihmistä, ja sit vast eronnu myöhemmin, et ois tottun siihen et on joku toinen joka auttaa.

    8.   Missä asioissa kaipaisit toisia käsiä auttamaan?
            - No ehdottomast mä kaipaan mun pitkii suihkus käyntei ! Eli silloin ois ihanaa ku sais olla suihkus taas vaik puol h, ja tietäis et toinen hoitaa poikaa jos tulee jotain. :D Sit varmaan se ku Jonatan kiukuttelee tyylii _kokoajan_, roikkuu kiinni ja aina jos komentaa vetää kauheet itkupotkuraivarit, sillloin ois kiva jos joku muuki ois auttamas. Ja oishan se tietty joskus ihan parhautta et sais nukkuu vähän pidempää, niin et toinen nousis Jonatanin kans jo leikkimää, ja syöttäis sille aamupuuron.

    9. Oletko hyvin sopeutunut jonatanin kanssa olemaan kaksin ja tyydyt vain kohtaloosi,että nyt kävi näin eikä minkään voi?
    - No kyl mä oikeestaa olen. Ja varsinkii ku on alust asti ollu näin, ni ei oo ees semmost mitä tavallaa osais unelmoida. Niiku edellises kysymykses vastasin, et ois ihana jos joku toinen nousis aamul syöttämää Jonatanin, niii en tiiä osaisinko silti nukkuu ite pidempää. Oon niin tottun tähän, et en osaa kuvitella toista.

    10.  Vai voisitko joskus kuvitella palaavasi jonatanin isän kanssa yhteen?
          - Tällä hetkellä en missää nimessä. Ja tuskinpa muutenkaa enää, liikaa sanottu ja tehty.

    11.  Haluaisitko lapsellesi sisaruksia, ja jos haluat, niin minkä ikäinen että Jonatan olisi sopiva?
            - Kai mä haluisin, mut sit joskus vasta ku mul ois oikeesti hyvä mies ! Mut toisaalta en haluais lapsille kovinkaan suurta ikäeroo, joten oon miettiny myös sitäkii et Jonatan saattaa jäädä ainoaks lapseksi. Ellei pian sit tapahdu joku ihme et saan hyvän miehen, ja kaikki on täydellistä : D

    12.  Kadehditko joskus muiden perhe-elämää kun itse asut lapsen kanssa yksin?
             - Mul on muutama ystävä joilla on hyvät miehet kotona auttamassa, mut en mä silti heitä niinkää kadehdi, oon kyl onnellinen heidän puolesta, ja must on hienoo et edes jotkut miehet ottaa vastuuta! Mut sit on niitäkii jotka on kotona ,mut silti tuntuu ettei heistä ees ole ns. hyötyy siel : ´ D Tai jotenki silti lapsen hoito sysätty pelkästää äidille.

    13.  Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? (Realistinen, jonka haluaisit toteutuvan)
            - Haluaisin muuttaa pois Kotkasta. Jonatan päiväkodissa,ja itse opiskelemassa. Ehkäpä joku mies, ja kiva koti, vietettäis sellasta normaalia elämää. Et on rutiini ja kaikki ok. <3

    14.  Mistä asioista pidät yksinhuoltajuudessa?
             - Siis virallisestihan mä en oo yksinhuoltaja. Meil on Jonatanin isän kans yhteishuoltajuus.. Mikä ei kylläkää näy meijän arjessa. Mut pidän ehkä siitä, ettei tarvii huolehtii ku itsestä ja Jonatanista. Me voidaa lähtee minne halutaan, ja tehä ihan mitä just me kaks halutaan! : )


    Tulipa pitkii vastauksii! Kyselkää lisää jos joku jäi epäselväks, en jaksa lukee tätä uudestaa, eli kirjotusvirheit varmaan on, mut ihan sama. : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti