Sivut

lauantai 31. elokuuta 2013

Kuulemisiin


Moimoimoiii!

Meillehän kuuluu pääosin hyvää. ( Kiitos Suvi kysymästä ) .

Jonatan kävelee jo hyvin, ja kaks hammasta puhjen alas, ja ylös yksi : D 
Jätkällä on välil (joka pvä) pientä uhmaa, joka on oikeesti ihan hullua, koska must tuntuu et vasta mul oli pieni pallero sylissä, joka vaa köllötteli tyytyväisenä... Ja nyt tollanen minimies joka oikeesti vetää pultit jos ei aina mee niinku hän haluaa.Tai jos ei jokapaikkaan saa koskea ja repii tieltään kaikkea minkä käsiinsä saa.
Vähän pelottaa millaseks toi voi tost viel yltyy.. :| Ja entäs sit jos/kun tulee se vaihe et karjutaa naama punasena kaupassa ja heittäydytää maahan. Koska just sillä hetkellä on pakko saada jotain mitä ei voi. Jaiks.
Mut joo ehkä tää tästä ! : ) 
 Jonatanhan täyttää pian ( enskuussa 15.9. ) VUODEN. Joten synttäreitä oon vähän miettiny, ja tarjoiluja suunnitellu/tilannu.Voin vaa kuvitella itteni niitten kemujen jälkeen, ku Jonatan menee nukkumaa ja kämpän valtaa hiljasuus. Mä lösähdän sohvalle ja vaivun siinä koomaan...... 





Ja niinku mä mainitsin... Tässä meijän kääärme vauveli. :)




Ja ainiii olihan mulla ne synttäritki 22.8 !

Mun synttärikakku! NAM.

Cupcake, joka oli ihan taivaallisen hyvää!

2 kommenttia: