Sivut

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Vaatteita


 Nyt mä aattelin tehä postauksen vaatteista joita me ollaan saatu / ostettu. Kaikista en kyllä todellakaan jaksa alkaa ottaa kuvia,kun ollaan saatu niitä nyt niiiiiin paljon! Jossain vaihees voisin ottaa kuvii kyl semmosist "lemppari" vaatteista joista mä ite tykkään eniten. :) mut tässä nyt jotain edes!

Tutti, jonka ostin ite BOBO:sta!
Ostin myös BOBO:sta, vähän reilummat, niin ei tarvii ihan vauvalle tunkee :)
Niitä rättejä :D vai mitä nunnuja onkaa :D
Hauskat sukat, Jessen äiti osti :)



Toppapuku,koko 50, eli en usko että ees mahtuu meijän vauvalle enää sitten kun tulee pakkaset. :/ saaatu!

Toppapuvun kuva lähempää :))
H&M nalle puku, saatu siskolta.
Fleece puku,saatu siskolta :)
Pipo. H&M,Kuuluu alemman kuvan bodyn kanssa.

Reunimmaiset bodyt ihan vaan prismasta,keskimmäinen H&M :)
Nää on myös H&M:ästä, pitäis olla kokoa 62,pätee takkiin,mutta housut on kyllä tosi kapeet O,o
Takki siskolta, housut ostin hmm, en muista mistä :D
Sukat ostin jostain, pipo ja hanskat BOBO.

Joo mä en tiiä oikee mitä mä tein, mut tarkotus oli laittaa noi ulkovaate kuvat alimmaiseks, mut en saanu siirrettyy niitä! :( mut ei kai se mitää : )  Mut kohta nukkumaan, huomen nimittäin aikanen herätys,koska lähetää KYLPYLÄÄ!! jei! :) heippa, ja öitä!

4 kommenttia:

  1. Eikös noi sukat ole lapaset :D mut kivoja vaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kai niitä vois lapasinaki käyttää, mut ainaki ne myytiin sukkina :D kiitos :)

      Poista
  2. söpöi noi kaikki <3
    oon vaa niin rakastun noihin toka alimman kuvan housuihin, ne on hauskat!:D

    VastaaPoista