Sivut

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Rv. 33!


Joo,tänää vaihtu rv.33.  Poika liikkuu aika paljo vielä. Mitää ihmeellist kerrottavaa nyt ei kyl oo :D
Mul on 2.8. seuraava neuvola, ja siellä selviää pääsenkö viel yhtee ultraa, :) Ultras ois tarkotus siis varmistaa vauvan asento,onko raivotarjonnassa. Viime neuvola käynnil Pia ei saanu iiiihan 100% varmuutta siihen,oli vauva vähän ihme asennos vissii :D Pylly kyl ylhäällä tuntuu,mut silti sydänäänet kuulu voimakkaammin aika ylhäällä ( mun navan yläpuolella ) O,o  Kuulemma vauva on myös vielä niin siro,että ens kerralla 2.8 sen pitäis olla jo sen verran isompi, että sais selvää paremmin. :) Mut kaikki oli ok, ja sehän on pääasia ! Mä oon kyl ite 100% varma et se vauva on pääalespäin,potkut tuntuu palleankohalla ja kylkiluis välil. Mut saa nähä. :p Ihan mielellää mä sinne ultraa menisin, jos ne vaikka sanois jotai koko arvioo ;) hihiiii. Nyt en jaksa hakee neuvola korttii,niin laittelen sit vaikka seuraavaa postauksee viime neuvola käynnin tiedot. 8) PS, masu kansiossa uusi kuva.
AINIII! Mä huomasin et mulle on tullu muutamii uusii lukioit,joten ois kiva jos kommentoisitte jotain,ja kertoisitt vähän mitä haluutte tietäää! Tai postaus ideoita! :) KIITOS



EI MULLA MUUUTA!

6 kommenttia:

  1. Moi! Pakkohan se on nyt kommentoida kun oikein mainittiinkin! :) En muista enää mitä kautta blogisi löysin mutta jäin lukemaan koska itse olen samassa tilanteessa bloggaileva tuleva äiti joka myöskin odottelee pikkuista poitsua! Itse olen kylläkin vasta viikolla 26 eli vielä on matkaa :) Mä oon vähän huono keksimään postausideoita, itsekin kirjoittelen ihan mistä sattuu kun ei aina keksi mitään erityistä :) Jos kiinnostaa ja jaksat niin käy kurkkaamassa: minityyppi.blogspot.fi

    Tsemiä loppuodotukseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kiva että kommentoit,musta ois nimittäin niin kiva kun tulis enemmän kommenttia, ja uudetkin lukijat jotain kertoisi :) Eli kiitos siitä! No joo on kyl vähän hankala keksii mitää,ku ei täs nyt joka päivä mitää mullistavaa enää tapahdu, :) Mut onnee sulle pojasta ja loppuraskauteen myöskin! :) Juu käyn kattoos :p

      Poista
    2. Se kyllä piristää aina ihan mielettömästi kun saa joltakin kommentin :) Ja kiitti kovasti! Kiva myös kun tulit lueskelemaan mun blogia! :)

      Poista
  2. Joo mäki aattelin nyt olla sit kiva ja kommentoida ;D hah vitsivitsi.
    Mä oon kans nuori äiti ja bloggaan myös ja on kiva seurailla sun raskautta, tulee ikävä omaa raskautta!
    Niin ja voi olla et vauva ois vähän poikittain tai jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! :P Joo hei mä luinki sun koko blogin läpi :D eli jäänki seuraamaan myös teitä:) No joo jossain ihme asennossa ainaki silloin oli, mut ei se ainakaan iihan poikittain oo, ku pää siellä alhaal tuntuu. Mut saa nähä mitä ne nyt sit siel neuvolas sanoo silloin 2. pvä ! JAIKS! PS,KIVA KUN KOMMENTOIT! :)

      Poista