Sivut

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Rv. 31 ! + kuvia


Lisää kuvateksti



mun napa alkaa ihanasti koht jo pulpahtaa ulos! :D



Mä oon huoman, et mun selkä alkaa olee aika kipee jos tekee jotain.. Esim. nyt me ollaan Jessen äitillä oltu kauan aikaa yötä, kun niillä alko talon ulkomaalaus, ja me ollaa oltu auttamassa.. Vielä ei tosin olla päästy maalaamaa, kun on pitäny pessä se talo ja jotain lautoja alhaalta vaihtaa. Ja koska mä en kovin paljoo pysty mitää tekemään, (siis mun ei vaan anneta sahata lautoja,tai naulaa niit uusii kiinni..) niin mä oon sit imuroinu ja haravoinu, pitäny kiinni niistä laudoista jne.. :D ja AIIII mun selkä!! Heti ku mä istun vähäks aikaa sen tuntee, ja ei oo kivaa :( Eli joudun ehkä pakottaa Jessen hieroo mun selkää tänää! :) hah!
Mut joo ei taaas muuta, kuhan lisäsin pari kuvaaa :)

8 kommenttia:

  1. Ei oo totta sulla ob iso masu! Ite oon 19 vuotias ja viikolla 30 ja mun masu on pieni verrattuna tähä sinun masuun, vaikka kohtu kasvaakin normaalikäyrää pitkin. Mulla kans napa pullahtaa ihan kohta kokonaan ulos. Oikeen ihanaa loppuraskautta sulle :)

    VastaaPoista
  2. heh, onhan se joo aika iso nyt, ite en vaan oikee huomaa sen kasvua niinkään.. :D mut on mulla pari kaveria joilla on vielä paaaaljon isompi maha! Kiitos ja samoin sulle ! :)

    VastaaPoista
  3. Oi, sun maha näyttää isommalta ku mun, ja oon viikolla 35! Tosi ihana masu, sulle ei näköjään oo raskausarpiakaan tullu yhtään, tai sit en vaan bongannu niitä noista kuvista? :) Mulla on jo melkoiset, vaik tuntuu et maha on pienempi ku sulla :D Ihanaa loppuraskautta teille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on tainnu alkaa kasvaa ihan täysillä nyt:D Kohdunpohjankorkeus oli viime neuvola käynnil,(eli rv. 32) 30cm :D Miten sulla on se? Ja joo ei oo tullu yhtää arpii,ainakaan vielä! Kiitos samoin! <3

      Poista
    2. mulla se on nyt (rv36) 32cm! sä kirit mua :D

      Poista
    3. okeiii :D no jooo näköjää :D ehkä mul sit onkii nyt vähä isompi maha :D katotaa paljo mul on nyt sit silloin 2 pvä, (rv,34) 8))

      Poista
  4. Ihana vauvamasu<3 Jäänkin seurailemaan
    ps. kurkkaa myös http://myfamilyyandme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitos ! :) Tervetuloa vaan, :p joo mä katon:)

      Poista