Sivut

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Sokerirasitus

MOI ! 

Mulla oli tänää se sokerirasitus,vaikka alunperin oli puhetta neuvolassa että mun ei tarvi sinne mennä.. Mut kuitenki nyt viime kerral Pia, ( neuvola tätimme ) kyseli miks en oo siel käyny ?? :D vaikka ite nimenomaa sanoi ettei mun sinne tarvii mennä, noh, nyt hän kuitenki ehdotti että menisin, ihan vaan koska siitä ei oo mitää haittaakaan, ja jos en mene, niin kuulemma vauvaa pidetään sokerivauvana o,O eli vauva joutuisi syntymän jälkee päiväksi lastenosastolle, ja siellä tarkkailtaisiin sen sokeriarvoja.
Noh, kuitenkin menin sinne tänää aamulla,8.25 bussilla, ja olin sairaalalla jo reilusti ennen 9. Mua jotenki pelotti se sokerilitku mitä siel joutuu juoda, kun nykyää tulee aina paha olo jos en syö aamulla, ja nyt joduin olee syömättä kuitenki sen 12 h!! Onnekseni pahaa oloa ei tullut, ja se sokerilitku oli itseasiassa aika hyvää :D! Maistui ihan Grandin vadelma jätskille! :D ja se juoma oli viel kylmää.
Ainut vähän inhottava asia täs sokerirasitukses oli se, että joutu odottaa sen 2 h siel käytävällä.
Mut jokatapaukses selvisin siitä, ja huomenna sit vaan soitellaa tietoja! :) Saas nähä joudunko alkaa mittaa mun sokereita ! JAIKS.

ps, meijän astianpesukone saapu tänää! :)))

8 kommenttia:

  1. no jo on jännä juttu. mä en käynyt sokerirasituksessa silloin , koska ensin sanottiin ettei tarvinnut ja sit muutaman kerran jälkeen sanokin että miks en ole käynnyt.

    no kummiskin, ei meidän lasta pidetty syntymän jälkeen päivää lastenosastolla. Ihan sain heti synnyttyä hänet viereeni ja olikin mun vieressä 3 päivää ja sitten kotiuduttiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mustaki vähän hassua, ja siel sairaalassa lääkäri vai mikä olikaan,joka mulle teki tän sokerirasituksen,ihmetteli itse myös miks nykyään niitä tehdään tyylii kaikille ? Kuulemma sillä itellä oli 3 lasta,eikä kenestäkään ole mitää testejä käyny tekemässä. Mut joo ihan sama, en mä tos mitää hävinnykkää niiin näillä mennää :D :)

      Poista
    2. no niimpä :D luin kummiskin tosta uudemmasta postauksesta et arvot oli hyvät, joten toisaalt et ainakaan menettäny mitään :D

      Poista
  2. ^^ Musta tuntuu ettei vauva joutuis osastolle, jos sen sokerit ei ois koholla. Tierasta ainaki meni näin että sillä mitattii ne heti synnyttyään ja arvot oli ok, jos ei ois ollu, ois joutun osastolle niin kauaks aikaa kunnes kolme peräkkäin mitattuu sokeriarvoo ois ollu ok. Mut Tieralla ne oli joka mittaus kerral hyvät, ja näin ollen ei onneks joutun sinne :)

    VastaaPoista
  3. mun mielestä se sokerilitku oli aivan kauheeta :D mut onneks ei tarvinnu ku kerran juoda, ennenvanhaa kaks kertaa :/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei sitä kyl mitää kahta kertaa ois pystyn juomaa.. :D

      Poista