Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Päläpäläpälä

Mun kommentti boxi flippaa _TAAS_JÄLLEEN_KERRAN_ -,- , joten kommentteihin en pysty vastailemaan. Ärsyttäväää!! ;( Tapahtuuks kellää muulla tota?? Siis kun painaa " vastaa" sen boxin yläreuna jää niiku piiloo, ja kun alkaa kirjottaa kestää kaaaauan et ees yks kirjain tulee, ja vihdoin ku teksti näkyy, sitä ei pysty lähettää?? O.o

IHANAA KU KEVÄT, JA PIKKUHILJAA MYÖS KESÄ TULEE!! Toi auringon paiste antaa niiin paljo energiaa! Ja nyt, kun Jonatanki nukkuu kokonaisia öitä, tuntuu et ois ihan super energinen. Ja mulla alkaa taas kirjotus intoki palautumaa tän energian myötä. :) Tääl (Kotkassa) on ainaki viel paljo lunta, mut kävely- ja autotiet on sulan ja kuivia.
  Mun tekis ihan hirveesti mieli ostaa kaikkee ihanaa taas kotiin,mut ajattelin et ostan eka kaikkii kivoi kesä vaatteit, ja sit vast jatkan taas kämpän laittoo. Tosin tilasin jo H&M:n alennuksist pari pussilakanaa,suihkuverhon jaa hmm, mitähän muuta :o :D En ees muista enää :D Mut kuitenkii tollasii pikku juttui.. Mun makkari ei oo vieläkää siin pistees et tapetit ois seinäl, _vaikka_ tapetti on ostettu ennen jouluu :D ja liisterikii on. MISSÄ SEN LAITTAJA ?!? :@ Mulle on tullu taas kauhee himo muuttaa........ Mut oon kyl siis sitä mieltä ettei kannata. JOS. siis _JOS_ saatais superhieno,kolmio,keskustasta ja joka sopis budjettii, ottaisin sen. MUTTA. Sitä tuskin tulee tapahtumaan. Joten tänne jäädää. Höh.
  Hiuksillekkii ois kiva tehä jotaa.. MUT MITÄ ?! Ainakii täällä näkee tosi paljo tota liukuvärjäyst, ja must se on ihan siisti hyvin ja oikein tehtynä. Mut haluisin jotai erilaista. Oon miettin jo kauan pitäiskö leikata.. Mut tuntuu jotenki tyhmält ku oon kuitenki aina halunnu pitkät hiukset. Haluisin vaaleemmat, nyt ku kesäki tulee, aurinko kuitenki vaalentaa niin paljo, niin ois ehkä hulluuki koittaa pitää ihan tumma tumma. Entäs raitoja ?? No hmm.. Miks ei? PLAAPLAAPLAA... Oon jossitellu ja pyöritelly näit ideoit jo ikuisuuden. Tai ainaki tuntuu siltä. Mut koskaa ei oo hyvä. Kalju ois niiin helppo!! Mut taidan sanoo ei kiitos... Sillekkin.
 


Jonatanin uusi tapa, makoilla lattialla :D

1 kommentti:

  1. Tee postaus (esittely) kaikist sun läheisist ihmisistä! Se olis kiva:) hauska blogi!

    VastaaPoista