Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

Joulua, ja vanhaa vuotta!

Mooooi,

Enpä o taas kirjotellu vähää aikaa.. syynä vaan mun saamattomuus.. joulun jälkeen jäi vähän laiskotus fiilis, ja mä täs viel koitan kasailla sitä kokoon.. :D Ehkä tää tästä taas, : )

 En ees tiiiä mistä alkaisin kirjottelee.. Joulusta vai ? Hmm , jos mä jotain näin lyhyesti,joulu kuitenki meni jo ja nythän on UUUUSIVUOSI meneillää! (ps. oon kirjottan nyt tätäki alku tekstii vissii 3 pvä...) : DDmut joo.
   Joulu me oltiin mun isosiskon luona  (joka nyt alottaa myös blokkailun)
 käykäää kurkkaamassa!  http://alexxandra00.blogspot.fi/

Oltiin Jonatanin kans meijän äitil yötä, mentii sunnuntain ja sit syötii siin aamupuurot,ja lähettii mun siskolle Alexandralle, siel meit oli tietty minä ja Jonatan, meidän äiti ,mun pikkusisko Nadja ja -veli Vasili, sit Alexandra ja hänen perheensä, johon kuuluu siis mies ja 2 lasta, Jessica & Luca! Lisäksi tuli viel meidän äitin isä, eli meijän pappa. Sekä siskon miehen ,isä, ja 2 pikkuveliä ja isosisko! : D olipas rimpsu! Lukekaa uusiks jos ette ekalla ymmärtän,mä en nimittäin tiiä itekkää tajuanko mitä kirjotin.. mut jokatapaukses.... 
  Lahjoja saatii molemmat mukavasti, vaikka en odottanu edes ite saavani niin paljo lahjoja! Paras vaan tottuu siihen et nykyää se on toi pikku jäbä joka saa meidän perheessä niiitä eniten! :- D 
 Ite en Jonatanille mitää ostanut, koska lahjoja tuli muutenki joka suunnasta! Ja eihän se edes vielä mitää niistä ymmärrä. Äitille, sisaruksille ja yhdelle kaverille kuitenki lahjat hankin, (tosin pienemmät ei oo viel niitä saanut,koska sovittiin et vien ne shoppailee joku pvä) : p

Meinasin laittaa nää jonatanin kuvat tohon loppuun...... mutta, koska olin jo 2 kertaa tehny koko postauksen uusiks,koska en saa kuvii siirrettyy tonne loppuu,ellen lisää kaikkii samaa aikaa.. joten ei kiitos, nii nää tulee nyt sit tähän alkuun! :D -,-






Jonatan nukahti taas leikkimatolle. <3 :´D



                     LAHJAKSI SAATIIN:



Ihana kynttilä kippo!

Jonatanille sukkia!

Ja lisäääää sukkia! ( ihan hassuu et sil on jo tollasii " isojen poikien" sukkii.. eikä enää semmosii vauvojen sämpyläsukkii :DD

Lasten aterimet

Ja HACKMANIN aterimet

Nalle astiasto, johon kuuluu myös matala lautanen , mut se on nyt pesussa.

H&M Fleece setti

Mun super lämmin aamutakki!<3

En jaksa kuvata ihan kaikkee. mut Jonatan sai vielä 2 isoo pakettii vaippoja, vellii & sosetta, rahaa,pari lelua ja vaatetta.
Mä sain lisäksi silitysraudan,äiti makso mun makkariin yhen tapetti rullan lisää! :--D yökkäri shortsit ja topin,jotain tyttöjen juttua, esim. kynsilakka ja -viila,suklaata. Siinä ne tais olla. : )

UudenvuodenJonatan oli Jessen äitil , mä olin ulkon mun kaverin Taijan kans, + sen poikaystävä ja hänen kaveri.
Aluks oltii vaa siin Taijal ja Danielilla,ja siit lähettii seurahuoneelle.


pelattiin shottirulettii.. Tequilal ja smirnoffil! YÖK! + jotain kamalii sekotuksii.

Taija oli tehny minttu-valkosuklaa kakun! NAM!

Käytiin ampumas raketteja, joista en kuvaa saanu.. joten päätin kuvata meijän tähtisädetikkuja! :- D

En jaksa kirjottaa muuta... joten tää ois tässä, nyt alan tekee taas usemmin postauksii, nii ehkä jaksan tehäkkii näit sillee normaalist eikä sillee pläääh... -,- toivottavast kelpas. mut NYT ÖITÄ! tein tätäki vissii 3 h... ? :D HUH !


MUTTTA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE !<3
PS, MUISTAKAA KATTOO TOI BLOGI!

6 kommenttia:

  1. Anteeks mun on nyt ihan pakko udella että asutko tai pyöritkö Martsarin/Myyrmäen suunnilla?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En asu, enkä pyöri. : ) asun Kotkassa! : D

      Poista
    2. Tääl on sit näillä kulmilla ihan täysin sun näkönen tyttö! :D

      Poista
    3. Heheh, aijaa : DD ehkä se on mun kaksois olento? ;) :DD nooo ehkä me ei luonnos oltais sit ihan niin saman näkösiä : )

      Poista