Sivut

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Haaaste !

Mä ooon tehny jo yhen tälläsen haasteen, mut ei se mitään, mä koitan viel keksii itestäni jotain :D ja onhan noi kysymykset kuitenki eri.


                            Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja
auttaa huomaamaan heitä jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita muutama bloggaaja jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.


11. asiaa minusta:

1. Olen keskimmäinen meidän perheen tytöistä
2. Rakastan hyvää ruokaa!
3.Mä haluaisin joskus toisen lapsen.
4.Oon aina halunnu lapsen nuorena.
5.Mun tekis ihan hirveesti mieli ottaa lisää tatskoja JA PALJON!
6.Aijon alkaa urheilemaan,et ees tänä kesänä kehtais mennä rannalle, ja olla siel kuin ei oliskaa.
7.Tykkään herkutella,eli saa nähä miten mun "treenaus" sujuu.. :´D
8.Mä _RAKASTAN_ Ehrmann;in tupla kahvivanukasta !!! <3
9.Mä oon saanu paljon uusii kavereit, ja vanhoja kavereita takas!
10.Toivon että vuodest 2013, tulis 1000 parempi ku edellisestä.
11.Oh God I Love Jonatan!<3

Vastaukset kysymyksiin:

1. Mikä on toinen nimesi ? 
-Anette
2.Miten vietät omaa aikaa?
- Hmm, oon koneella, siivoon jne, jos Jonatan ihan hoidossa, niin juhlitaan kavereiden kans,tai käydää leffas yms.
3.Mitkä asiat saavat sinut hymyilemään?
- Jonatan, ystävät, kaikki kiva !
4.Missä haluaisit asua?
- Rivitalossa !
5.Millainen olisi unelmien kotisi?
- Varmaan ihan perus rivari,oma piha ja sauna,Jonatanille oma huone ,ja kaunis sisustus ! 
6.Mikä saa sinut turhautumaan ?
- Valehtelu asioista, joista tiedän totuuden,
7.Esikuvasi?
- Äiti <3
8.Mitä tavotteita sinulla on vuodelle 2013?
- Aijon panostaa enemmän kaverisuhteisiin, ja tehdä asioita joita jäi tekemättä esim viime vuonna! Aijon olla Jonatanille paras mahdollinen äiti !
9. Millä liikut paikasta a paikkaan b ?
- Yleensä bussilla tai autolla. 
10.Lemppari kappaleesi ?
- hmmm, niiiin monta ! muuuut, Rihannan Diamonds on hyvä ! 
11. Oletko enemmän aamu vaiko iltaihminen?
- En enää oikee tiiä. :D Se vähän vaihtelee, mut ehkä enempi ilta !

Omat kysymykseni:

1.Monta lasta haluat?
2.Oletko muuttunut paljon lapsen saatuasi?
3.Kuinka usein vietät vapaa iltaa?
4.Oletko kuullut paljon negatiivista palautetta raskaudestasi/lapsen saatuasi?
5.Kumpi teillä hoitaa OIKEASTI kotityöt? :DD(vähän tyhmä kysymys,jos joku on yh.)
6.Aijotko jatkaa opiskelua,vai menetkö töihin suoraan kun pystyt?
7.Mikä on haastavinta lapsen kanssa?
8.Miksi bloggaat?
9.Onko teillä kotieläimiä?
10.Kaipaatko ns."huoletonta elämää"
11.Haaveesi vuodelle 2013?


EN HAASTA KETÄÄN, KAIKKI KETKÄ HALUAA VOI TEHDÄ! (tän on tehny niin moni jo)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti