Sivut

perjantai 24. elokuuta 2012

Neuvola

21.8. Mulla oli neuvola, raskaus viikkoja siis 36+6! Tällä kertaa olin taas yksin neuvolassa.. Mun ja Jessen tilanne vähän muuttuu.. Mitään perhettä ei oo tulossa. Me erotaan. Tai siis... erottiin.
Tällä kertaa kaikki tuntu jotenki erilaiselta.. Vaikka eihän mikään muu ole muuttunu kun vaan se,että mä käyn nyt neuvoloissa yksin. Mun lapsi on edelleen mulle maailman tärkein ja mä rakastan sitä kaikesta huolimatta. En vaan oo viel ihan ehkä ymmärtäny koko asiaa, en vaan voi käsittää miten kaiken voi heittää hukkaan yhdessä yössä, ja miten asiat voi muuttua niin paljon parin tunnin aikana,vaikuttaen niin monen henkilön koko elämään..?? Mä tiedän et näin on parempi. Nyt ei tarvii ku huolehtii itestää ja vauvasta. Saan laittaa meijän kodin sellaseks ku mä haluan. Oon päättäny, et nyt aijon keskittyä itteeni enemmän ku pitkään aikaan. Mä haluun ostaa itelleni jotain. Ja nyt mä voin sen myös tehdä!Kysymättä keneltäkään et voisinko, tai riittääkö rahat.. Mä oon ansainnu sen!

Neuvola käynti oli aika jännä, vauvan pää on kiinnittyny, eli kohta se muru on sieltä tulossa!
Multa on myös vissiin alkanu lähtee limatulppaa, JAIKS!
Mä vissiin sain sydärin ku kävin pissalla, (kaikkia varmasti kiinnostaa) mut kuitenkin, pissa näytti siltä et siin ois verta joukossa,melkeenpä semmost oranssia. o_O

Merkinnät neuvola kortissa!

Rv. 36+6  (35+5)
Paino:61.2  (62.1) 
Painon muutos/viikko:-787g  (+255g)
Turvotus:-   (+)
RR:117/80 p.87
Pissa:-_- , leukkarit 2+ (puhdas)
B-Hb:114  (107)
Kohdunpohjan korkeus:35,5  (33,5)
Tarjonta:Rt  (rt)
Syke: +136  (140)
Liikkeet: ++   (++)

 EI mulla muuuta! Seuraava neuvola on taas 28.8.
Kuvia tulee myöhemmin, nyt ei oo johtoa : (
 PS. MULLA OLI SYNTTÄRIT 22.8, JOTEN BLOGIN NIMI VAIHTU! :d

5 kommenttia:

  1. Ikävää että teilläkin on vaikea tilanne ollu parisuhteessa:( toivottavasti tää loppu raskaus aikasi menisi hyvin ja onneksi se pikkunen muistuttaa jokasella potkulla ja myllerryksellä sitä miten tärkeä oletkaan hänelle, tärkein ihminen maailmassa <3:) oikein ihanaa loppu odotusta sinulle! ei enään kauaa kun pikkuinen tulee ja voit aloittaa samalla uuden sivun elämässä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! <3 Tästä on hyvä jatkaa päivää. :) Niinpä,ja niin mä aijon tehdäkkin! :)

      Poista
  2. Oi, eroaminen on varmasti tuossa vaiheessa rankkaa mutta hyvä että sulla on asenne kohdallaan! Kaikki tulee menemään hienosti!! <3 Tsemiä loppurutistukseen! Täällä joudutaan vielä oottelemaan varmaan kauankin vielä.. Niin ja onnea synttäreiden johdosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no onhan se.. mut kyl tää tästä. :) Onneks koht saan pikkusen syliin,ja voin keskittyy täysillä siihen <3 Toivotaan niin :) Ja kiitos! Heh, no onneksi odotus aina palkitaan ;)

      Poista